Thursday, July 5, 2012

Khalid Gagap Kantoi Pasal Skandal Penyelewangan RM1b...Ada Hati Nak Saman BN Selangor..Huhuhu..


KERAJAAN
negeri Selangor dialu-alukan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pendedahan skandal penyelewengan hampir RM1 billion dalam penyusunan hutang syarikat pembinaan Talam Corporation Bhd. Nak takut apa, kerana isu ini memang 'relevan' cukup dengan bukti-buktinya. Sebab itu, Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd Zin Mohammed tidak gentar dengan keputusan yang dibuat oleh kerajaan negeri, di ketuai oleh Menteri Besarnya, Tan Sri Khalid @ Khalid gagap, disifatkan sebagai satu ugutan.

Nak saman?...samalah, kata DS Mohd Zin. Tak ada hal. Lagi pun, mereka ada hal untuk berbuat demikian. Menyifatkan itu sebagai satu ugutan, beliau mencabar Menteri Besar Selangor itu untuk membawa isu ini ke Mahkamah. IBM 'salute' pada DS Ir. Moh Zin kerana mempertahankan akan pendedahan isu tersebut yang didedahkan oleh Ketua Biro Muda Profesional MCA, Datuk Chua Tee Yong seperti yang dilaporkan oleh media pada Rabu lepas. Iannya bertujuan untuk mendapat penjelasan daripada kerajaan negeri terutamanya isu berkenaan ada kaitan dengan penggunaan wang rakyat.

Kita tunggu dan lihat apa kesudahannya isu ini. Kita lihat nanti siapa yang kena. Kepada Khalid gagap, jangan terlalu konfiden, sombong kerana, lambat laun perkara ini akan pecah juga. Jangan ingat nak saman orang je. Apa orang lain tak boleh saman balik ke?..bonggok, banggap punya Menteri Besar. Menghabiskan duit rakyat je. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...