Sunday, July 29, 2012

WOWW!! Najib Antara 25 Pemimpin Dunia Aktif Dan Popular Di Twitter!!

TAHNIAH, TAHNIAH Datuk Seri!!! We proud of you.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak disenaraikan sebagai seorang daripada 25 pemimpin dunia yang paling aktif berhubungan di Twitter, dalam laporan yang diterbitkan oleh Burson-Marsteller.
Laporan yang diterbitkan baru-baru ini, dikenali sebagai Twiplomacy, merupakan kajian pertama seumpamanya di peringkat global mengenai pemimpin-pemimpin dunia di Twitter.
Laporan itu meletakkan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama sebagai pemimpin dunia yang perkembangannya paling banyak diikuti di Twitter manakala akaun Najib sebagai nombor 2 di Asia dan nombor 17 di dunia daripada 254 ketua kerajaan dan negara dan instutisi mereka.
Berita yang mengembirkan ini sudah tentu tidak di senangi oleh seteru DS Najib. Nak thu sapa SETERU DS Najib ni. Ehm..ehm..ehm....korang semua mesti tahu punya. Kalaulah repoter tanya pandangan dia, sebelum dia jawab, dia akan tanya, u dari mana, Utusan Malaysia ke?...sorry, tak layan, itu ayat pertama yang terkeluar dari mulutnya. Dan bila reporter yang lain tanya, dia akan jawab, "Kalau saya jadi PM nanti, populariti saya lebih tinggi dari Najib, mungkin no 1 di dunia".
Hehehe...agaknya le. Tapi itu tidak akan terjadi. Kita pastikan DS Anwar pembelot dan pengkhianat no1 negara tidak akan menjadi seorang Perdana Menteri. Kita TIBAI Anwar cukup-cukup. Itu janji kita, rakyat yang cintakan kedamaian dan kemakmuran. Insyallah. Ikhlas dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...