Saturday, July 30, 2011

FAM mohon maaf kepada Chelsea

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

SEMBANG-SEMBANG BOLA :

PERSATUAN Bola Sepak Malaysia (FAM) memohon maaf kepada pasukan Liga Perdana Inggeris, Chelsea FC berikutan kejadian pemain tengah pasukan itu, Yossi Benayoun kerana menerima layanan buruk penyokong Malaysia ketika beraksi di Stadium Nasional Bukit Jalil, minggu lalu.

FAM dalam kenyataan dikeluarkan semalam tidak mengesahkan kejadian itu, tetapi jika ianya benar berlaku badan itu memohon maaf di atas kelakuan segelintir penonton daripada 80,000 penyokong yang membanjiri stadium pada perlawanan 21 Julai itu.

Penyokong Chelsea ni pun satu, kenapa le nak boo pemain pasukan anda?...tak sporting langsung. Nasib baik saya bukan penyokong Chelsea. Hati ku tetap bersama mu Liverpool. 'You'll Never Walk Alone' - IBM
Yossi Benayoun

Kesian si Yossi Benayoun ni. Kena boo oleh penyokong sendiri. Kalau ia pun dia ni dari Israel, janganlah macam tu. Dia tak berdosa, dia cuma cari makan dan bermain bola sepak. Dulu semasa dia berada di dalam skuad Liverpool, saya minat juga kat dia ni, tapi bila di berhijrah ke kelab Chelsea, langsung tak nak ambik tahu hal dia ni.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...