Wednesday, July 6, 2011

PAS ajak Najib berdemo bersama mereka..?

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

I dah halau mereka ke dalam Stadium. U all standby je - Najib

Apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak membenarkan Himpunan Bersih 2.0 berhimpun (Demo) di dalam Stadium, Pembangkang dengan mulut yang manis menjemput Datuk Seri Najib hadir bersama di perhimpunan tersebut.

Mat Sabu@Mat Sabun (Gambar), selaku Timbalan Presiden Pas benar-benar menghargai agar Perdana Menteri hadir dan mendengar dengan lebih dekat lagi isu yang akan di bangkitkan oleh Bersih yang kononnya mewakali lebih 60 NGO. Podahhhh !!!

Perdana Menteri dijemput sebagai penonton dan bukan di jemput merasmikan himpunan Bersih 2.0. Pihak Penganjur juga mahu supaya Datuk Seri Najib berpakaian kuning seperti mereka. Ini ugutan ke apa ?..siapa Mat Sabu nak mengarahkan Perdana Menteri supaya berbuat sedemikian rupa? Hilang akal ke apa Mat Sabun ni?

Seronok sangat la tu Berdemo macam beruk. Inilah yang mereka mahu !

Kesimpulannya, Pembangkang dan penganjur Bersih amat merasa kecewa. Pentadbiran Datuk Seri Najib masih belum dapat mereka tumbangkan, masih kukuh malah bertambah kukuh, rakyat jelata menyokong dan bersama-sama di belakang Datuk Seri. Tuhan masih sayangkan Barisan Nasional, kerana BN lah yang terbaik untuk rakyat. - IBM

2 comments:

  1. Salam IBM,
    Nanti Mat Sabun datang pakai baju kuning, seluar kuning, kasut kuning dan topeng Spongebob. So, kira semua kuning lah, seperti pemikirannya.

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam. Memang otak Mat Sabun ni dah kuning. Fikirannya masih teringatkan Normah dan bilik no 121...btl ke..?..dan lupa pulak....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...