Saturday, July 9, 2011

Surat Khalid gagap kepada Agong, suara rakyat?..kah..kah..kah..

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMU'ALAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Entah kenapa IBM langsung tak boleh tengok muka si Khalid gagap ni. Menyampah, geram semuanya timbul di kepala ini. IBM yakin rakyat Selangor pun begitu. Dah le gagap, sombong, dan tak sedar diri pulak tu. Apa dia ingat dia akan kekal selama-lamanya sebagai Menteri Besar?. Kau tunggu Khalid, kau tunggu PRU ke -13 nanti. Nasib mu di hujung tanduk dan Pakatan Rakyat akan berkubur.


Adil? adil yang macamana si gagap hendak?. Kelakar, memang kelakar. Kalaulah betul SPR tidak telus, tidak adil dan berat kepada BN, masakan dia menang di PRU ke-12 yang lalu, dan masakan Pakatan Rakyat boleh menang di beberapa negeri termasuk negeri Selangor ini?..dan kenapa dia boleh menjadi Menteri Besar? Jawap Khalid, jangan tak jawab, tapi jangan tergagap-gagap.

Wahai Khalid, jagalah mulut kamu yang gagap tu, janganlah cuba-cuba nak jadi hero kepada rakyat. Jagalah PKR, Parti Kelentung Rakyat, Parti Kian Runtuh dan jagalah negeri Selangor baik-baik. Kerana apa?...kerana, UMNO/BN sudah bersedia untuk merampas kembali negeri Selangor dari kamu dan kuncu-kuncu kamu. Ariyos Khalid gagap!! - IBM

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...