Wednesday, July 13, 2011

Gelombang Bersih 3.0 akan muncul jika tuntutan Bersih tidak dilayan : Anwar

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Muka-muka haram jadah yang akan memusnahkan negara

Adakah ini merupakan satu ugutan? Kalau jawapannya 'Ya', apa tindakan kerajaan terhadap manusia durjana dan pengkhianat bangsa dan negara?. si celaka ni bebas membuat kenyataan, menabur fitnah, menghina pemimpin-pemimpin negara, dan juga merosakkan imej negara. Elok benarlah dia mendapat jolokan sebagai PELAKUN no 1 negara.

Di perhimpunan haram Bersih Sabtu lalu, dia sekali lagi berlakun. Kononnya dia dicederakan dengan teruk oleh Polis sehingga dia terpaksa memakai paut (pendakap) leher. Aduhai, berlakon lagi dia ni. Apabila di tanya oleh pemberita-pemberita samada dia benar-benar cedera atau hanya sekadar lakonan, katanya dia bukan pura-pura buat sakit, tapi Doktor yang kata di cedera parah. Yang mana satu benar ni? Memang dia ni dilahirkan sebagai pembohong dan penipu. Ehhh.. apa bezanya pembohong dan penipu ya? Anwar ada jawapannya.

Mengenai Bersih, beliau merasakan Bersih akan mengadakan satu lagi perhimpunan Bersih. Bersih siri 3.0. Katanya, mereka tidak akan berdiam diri dan akan terus melakukan pelbagai usahan termasuk perhimpunan tersebut, sehingga SPR menerima tuntutan mereka. Adakah SPR akan tunduk kepada ugutan Bersih? Nak tahu apa jawapan SPR? beli akhbar yang boleh dipercayai ceritanya hari ini, baca dan fikir-fikirkan...

Jangan beli Harakah dah le. Semuanya fitnah, semata-mata fitnah tiada lain dari fitnah - IBM

4 comments:

  1. Tak perlu dilayan. BERSIH 1=50,000 orang, BERSIH 2=10,000 orang, BERSIH 3=2000 orang. Kalau jadi BERSIH 3, suruh polis guna meriam air dan peluru getah macam kat Belfast Ireland kelmarin dan semalam. Biar yang kena tembak tu melecet, ada tanda sikit.

    ReplyDelete
  2. http://unikversiti.blogspot.com/2011/07/nik-abdul-aziz-sokong-bersih-30-jika.html

    ReplyDelete
  3. Salam bro enalrahim,

    Kali ini biar Polis bersihkan semuanya. Tiada kompromi lagi. Memang dh lebih mereka2 ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...