Friday, November 25, 2011

Anwar Berbohong Lagi, Terus Burukkan Nama Malaysia. Haram Jadah Punya Olang!!

ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

TAK habis-habis cerita pasal si dajal seko ni. Hari-hari ada saja cerita pasal dia. Kalau tak dalam negara, diluar negara pun nama dia naik. Rakan-rakan blogger yang lain pun banyak memaparkan cerita pasal si Anwar ni. Kan apa, kadang-kadang memang geram bila mengenangkan perangai sialnya itu. Kesana-kemari bila berceramah, sudah pasti dia akan memburuk-burukan nama pemimpin-pemimpin negara dan memburukan nama negara.

Di luar negara, insiden di sukan Sea ke 26 di Indonesia yang baru menutup tirainya baru-baru ini, IBM yakin Anwar adalah dalangnya yang mengapi-apikan rakyat Indonesia untuk membenci kontigen Malaysia yang mengambil bahagian, kerana setiap acara sukan yang melibatkan peserta negara mengambil bahagian, akan di boo, dan semasa penerimaan pingat, lagu 'negara ku' dimainkan, pun kena boo. Kenapa Malaysia?, kenapa tidak Thailand, Filipina dan negara-negara yang lain?. Itulah kejayaan Anwar dan kepakarannya.


Kenapa IBM berkata begitu?. Apa tidaknya. Semasa si dajal Anwar berceramah di Indonesia dihadapan penuntut-penuntutIndonesia (bulan Jun), dia terus memburuk-burukkan Malaysia dengan menuduh sistem kehakiman negara ini tidak bebas kerana dikongkong oleh pihak kerajaan. Bagi Anwar, hakim-hakim yang menjalankan tugas juga tidak mempunyai kewibawaan kerana mereka-mereka terikat dengan ketentuan yang telah di buat oleh kerajaan apatah lagi sekiranya ia melibatkan orang berpangkat besar. 

Baginya, apabila hakim boleh dibeli atau mereka takut untuk membuat keputusan, itu merupakan satu petanda yang cukup buruk (terhadap institusi kehakiman). Di hadapan pelajar Indonesia, Anwar terus berbohong dan menambah tokok cerita yang kononnya rakyat Malaysia telah mula mempersoalkan kredibiliti suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Memang cukup licik si dajal Anwar ni.

Insyallah, sumber yang terbaru IBM dapat, rakaman ceramah Anwar di Indonesia pada 30 Julai lalu, akan diperolehi Utusan Malaysia hari ini. Bolehlah kita kongsi dengar dan sebar-sebarkan pada rakyat dan pembaca dan pengemar blog. Tak sabar nak tengok bila Anwar akan dihantar ke Sg buloh.? Ikhlas dari saya yang benar : IBM
[----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...