Tuesday, November 29, 2011

Anwar Kata Kerajaan BN Zalim Dan Penakut??


ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

TINDAKAN keluar dewan oleh MP Pembangkang, jelas menunjukkan bahawa mereka tidak menghormati dewan kerana dewan masih lagi bersidang. Mereka keluar kononnya tidak puas hati pada dan protes terhadap Rang Undang-undang (RUU) Perhimpunan Aman yang sedang di bahaskan. Menerusi Ketua Pembangkangnya, DS Anwar Ibrahim, menyifatkan RangUndang-undang itu bukan untuk menjaga keselamatan negara, tapi undang-undang untuk menjaga kepentingan kerajaan yang sedia ada dan golongan yang tertentu.

Anwar juga menuduh Kerajaan BN zalim dan penakut, hanya pemimpin zalim saja yang takut dengan perhimpunan. Zalim?....zalim yang macamana yang dimaksudkan oleh si nuar ni?. Sebenarnya, kalau kita lihat kerenah pemimpin-pemimpin pembangkang ni, termasuk Anwar sendiri, merekalah sebenarnya yang zalim dan penakut. 

Apa tidaknya, pembangkang berusaha berbuat apa saja, menipu, menghasut dan tidak menunaikan janji-janji semasa PRU ke-12 yang lalu, masih tidak ditunaikan, dan...ini yang mereka katakan mereka adalah parti yang terbaik, tidak zalim dan penakut?. Oleh itu, IBM nak berpesan dan menyeru kepada rakyat semua, kalau tidak mahu dizalimi, tolak pembangkang, insyallah kita semua selamat. Fikir-fikirkan, ini pandangan ikhlas dari saya yang benar - IBM.

 Inilah muka-muka pemimpin-pemimpin zalim dari Pakatan Rakyat yang keluar Dewan di ketuai oleh si Anwar Ibrahim

DAN INILAH MUKA KETUA PEMIMPIN PEMBANGKANG YANG ZALIM. AWAS!! HINDARI DARI MENDEKATINYA. KALAU TERJUMPA, REPORT KAT POLIS. NEGARA AMAN TANPA MUKA SI ZALIM INI.

2 comments:

  1. Peliknya dia tak mengaku yang dia menzalimi diri dan keluarganya sendiri!!!

    ReplyDelete
  2. Salam bro enalrahim,

    Zalim ke tidak, bagi si al-juburi ni mana ada perasaan. Demi kepentingan politik kotornya dia sanggup mengadai maruah diri dan keluarga. Kan zalim tu, tapi..bagi dia, x zalim, org lain yg zalim. Itulah Anwar Al-juburi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...