Friday, November 18, 2011

Anwar Sendiri Gatal Lapor Polis...Lepas Tu Tuduh UMNO...Phuiii!

[DARI MEJA IBM] : 
ASSALAMUALAIKUM, SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Zahid Mat Arip berkata Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang yang ‘bullshit’ apabila semua perbuatan yang dilakukan oleh dirinya sendiri, tetapi akhirnya disalahkan kepada UMNO.
“Dia (Anwar) sendiri buat..laporan polis bukan UMNO yang atur..dia sendiri yang gatal pergi ke balai polis buat laporan.
“Laporan tu pula laporan palsu.. ada asas untuk siasat..polis buka kertas siasatan..panggil dia untuk bagi keterangan..kemudian dia tuduh ini kerja UMNO”, katanya.
Menurutnya Anwar dari dulu hingga sekarang tidak pernah mengakui kesilapan yang dilakukannya, sebaliknya semua kesilapannya itu dikambinghitamkan kepada pihak lain.
Katanya, jika begini trend politik Anwar, jangan terkejut suatu hari nanti beliau akan mempertaruhkan nyawa isteri dan anak-anaknya semata-mata untuk mendapat undi simpati politik dari rakyat.

KALAU DAH KAKI PEMBOHONG TU PEMBOHONG JUGAKLAH. SENDIRI YANG BUAT SALAH, SENDIRI YANG SEDAP...SALAHKAN ORANG LAIN PULAK. SIAL PUNYA MANUSIA YANG BERNAMA ANWAR NI. BILA LE TUHAN NAK AMBIK DIA NI?.....TERIMA KASIH anwaraidc.com.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...