Friday, November 25, 2011

Duit Syiling Baru Jatuh Dari Bank Negara, Jom Ambik..Hahaha..just Kidding!

ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA


BANK NEGARA - Pegawai Eksekutif Bank Negara, Nor Aimah Mohd Nor menunjukkan tiga jenis duit syiling peringatan khas sempena sambutan ulang tahun ke-50 Tabung Alam Sedunia di sini, semalam.

Duit syiling peringatan yang dilancarkan oleh DYMM Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, terdiri daripada jenis emas (999.9), perak (92.5) serta emas Nordic dan masing-masing berharga RM1,800, RM150 dan RM10 sekeping.

Ingatkan tadi syiling jatuh dari langit yang diheboh-hebohkan baru-baru ini. Kepada peminat atau pengemar koleksi duit syiling, bolehlah mendapatkannya dari Bank Negara, tapi....bila ye?
P/S : Terkini : baru dapat informasi, duit syiling tersebut mula di jual hari ini, di ibu pejabat Bank Negara Malaysia, dan pejabat perwakilan dan cawangannya di Pulau Pinang, Johor Bahru, Kuala Terengganu, Kota Kinabalu dan Kucing. Cepat, cepat, siapa cepat dia dapat. Ikhlas dari saya yang benar : IBM.
[----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...