Thursday, February 20, 2014

MIsal Kata Pemimpin UMNO Dalam Gambar Ini, Mau Bersilat Secara Auto Le Pak Lebai PAS!!

KHAMIS, 20 FEBRUARI 2014
BANYAK sudah gambar, isu, malah perkara-perkara yang terang-terang menunjukkan betapa DAP ini sah dah beli kati parti PAS, PAS sekarang tidak sikit pun cerita pasal perjuangan Islam, macai diorang bercerita pasal halal haram, mengalahkan Ustaz, lagi hebat dari ulama, tapi realiti pemimpin PAS takkan nak komen punya, kalau di buat hal-hal yang bercanggah, PKR yang buat ke, DAP ke, zip mulut, garu telo, lepas tu bau.. asin baunya... nyot nyot.. gaya politik  PAS sekarang bee..

Tetapi kalaulah dari UMNO, siap, segala dalil akan keluar, pak lebai mereka yang akan menentang kata, cuba tengok UMNO, terang-terang melakukan hal yang bercanggah dengan Islam, dalam headline Harakah, siap canang, "Umno mengepalai kekufuran umat Islam" ayat mesti bagi umphh.. supaya macai diaorang baca, ketab gigi, nampak logo UMNO siap terajang, siap bersilat kalau nampak mana-mana yang ada logo UMNO ke.. 


Itulah realiti beb, perangai pak lebai PAS yang akui sendiri jadi pelik, apakah gila atau sewel mereka ini berpolitik.. salah orang dia nampak, tapi salah rakan-rakan dalam pakatan, dia buat bodoh, kadang-kadang terang-terang perbuatan rakan pakatan tu macam tak betul dan sangat memalukan orang Islam, mereka senyap.. mereka diam. Bloody damnnn punya perangai kau PAS, kerana kuasa, shit!!


Sebenarnya itulah realiti politik taik dari Pakatan. Kenapa Ustaz Azahar Idrus tak mahu komen? Dan begitu juga Tok Guru Nik Aziz ataupun Hj Hadi Awang, kenapa tak komen? Tak ada telo ke.......? Wasallam.
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...