Friday, January 18, 2013

Agihan Kerusi BN Hampir Selesai!!

SYUKUR Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Segala agihan kerusi bagi parti-parti komponen Barisan Nasional (BN) hampir selesai. Maka, 'GENDANG PRU' akan bergema tak lama lagi. Memang berdebar-debar rasanya di hati kita semua, bilakah Perdana Menteri akan membubarkan Parlimen dan seterusnya mengumumkan tarikh PRU ke-13?

Semalam, Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak mengarahkan semua jentera pilihan raya (PRU) seluruh negara menerusi ketua-ketua PDM di kawasan masing-masing untuk mengujudkan bilik GERAKAN dan bersiap sedia bagi menghadapi PRU ke-13. Dan setiap PDM diarahkan untuk membuat program di PDM masing-masing, setiap hari satu program. Beres!!..itu biasa di atur. 


Dari segi persiapan parti lawan (pembangkang), sumber-sumber yang IBM dapat, Pakatan Rakyat di negeri Selangor ni, mereka masih lagi kilam-kabut, calon-calonnya pun belum lagi di senarai pendekkan, dan ada yang masih melobi untuk menjadi calon. Lantak pi korang. Itu hal korang. Apa yang penting, kita rampas kembali negeri Selangor ini dan Barisan Nasional (BN) terus menerajui negara ini. Insyallah.

Ikhlas dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...