Saturday, January 26, 2013

Krisis Air Selangor : Pakatan Nak Menyusahkan Pihak Istana Pulak..Biol Punya Kerajaan!!


BILA bercakap soal krisis air di Selangor ni dah bermacam-macam cerita yang kita dengar. Sana sini bercakap tapi hanya satu benda yang amat-amat perlu difikirkan oleh mereka-mereka yang bercakap tu NASIB RAKYAT di Selangor sendiri.

Memanglah senang untuk bercakap tapi cuba bayangkan rakyat yang saban hari menempuh kehidupan dengan krisis air menjadi perkara utama yang difikirkan. Jangan main-main isu air adalah keutamaan dan keutamaan ini mampu menyebabkan jiwa dan mental kita berkecamuk.

SEPATUTNYA SI GAGAP NI LE YANG KENA MINUM AIR LOMBONG
Kepada juak-juak Pakatan Haprak yang menjadi kerajaan negeri Selangor senang cakaplah sebab pemimpin mereka semuanya mandi guna bath tab lepas tu siap pakai buih lagi pernah mereka rasa macam mana rakyat di bawah rasa ?? Tak habis setakat itu, mereka cuba mengheret pulak pihak Istana supaya campur tangan di dalam krisis air ini.

Ini seolah-olah mereka (Pakatan Haprak) langsung tidak bersalah. Yang bersalah Syarikat Air Selangor (Syabas). Kesian DYMM Sultan Selangor. Pening kepada Tuanku memikirkan kerenah pentadbiran kerajaan negeri Selangor. Nasib rakyat langsung depa tak pedulikan. [KLIK DISINI]...ada lagi cerita pasal air ni. Jom baca. Ikhlas ~ IBM 
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...