Tuesday, January 22, 2013

Siapa Yang Mahu Buang 'ISLAM', PAS Atau UMNO???

PASAL putar belitkan cerita, menfitnah, mengeluarkan fatwa, mengkafirkan sesama bangsa, adalah kepakaran Pas. Memang itulah kerja depa. Selama mereka berpolitik, 'Islam' lah modal mereka untuk berkempen dan untuk menambat hati rakyat mengundi mereka di setiap pilihan raya (PRU) yang diadakan. Mereka kata, merekalah pejuang Islam.  Tapi, bila di herdek oleh rakan kongsinya DAPigs tentang melaksanakan hukum Islam,  negara Islam, Pas diam, bisu dan terus bisu. Perjuang Islamkah namanya tu? 

IBM nak ajak pembaca sekalian meneliti akan keratan akhbar yang di tulis oleh Setiausaha Akhbar kepada Presiden Pas yang cuba menarik perhatian rakyat bahawa kononnya Umno cuba buang 'Islam'. Buang dari segi apa, dan buang kemana? Bila IBM baca teliti setiap perkataan yang di susun dan ditulis oleh budak mentah tu yang baru mengenali politik, agaknya le.....memang sah, budak ni telah disesatkan dan telah terpengaruh dengan 'Amanat Hadi Awang'. Kesian dia. Jom baca. KLIK di sini. 

Bekas ahli Pas (veteran) ni pun dah keliru dengan perjuangan Pas :


DAN....DAH RAMAI AHLI-AHLI PAS MENOLAK DAN MEMPETIKAIKAN PERJUANGAN PAS DAN MEREKA BENCI DENGAN PERJUANGAN PAS SEKARANG INI. INI 'REALITI' BUKAN REKAAN. MEREKA TOLAK PAS, BUKAN TOLAK ISLAM. UMNO TETAP MEMPERJUANGKAN ISLAM, DULU, KINI DAN SELAMA-LAMANYA.


Kepada penyokong-penyokong Pas, fikir-fikirkanlah demi nasib bangsa, agama dan negara. Selama mana kita harus bertelingkah?? Ikhlas dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Salam Boss... Terbaik Blog Boss... Mohon dapatlah kiranya dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog boss.. Terima Kasehh Boss....

    ReplyDelete
  2. KAMUNTING CENTRAL ~ W'kumusallam. Boleh saja. Bisa di atur.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...