Monday, January 7, 2013

Antara DAP Dan SPR Yang Mana Lebih Bersih??..Pak Samad Ada Jawapannya..



Salam Semua. Maaf dah lama IBM tidak menulis di blog IBM ni kerana ada beberapa sebab yang tak dapat di elakan. Tapi....ini tak bermakna IBM dah lupa kepada dunia BLOGGER. Kini IBM kembali untuk bersama-sama rakan-rakan blogger dan peminat juga pembaca yang budiman. Rasanya belum terlambat IBM nak ucapakan SELAMAT TAHUN BARU 2013 kepada semua, moga tahun baru ini lebih baik dari tahun yang sudah.
Buat permulaan ni, IBM ingin kongsikan dan paparkan sedikit kemelut yang berlaku di dalam parti pembangkang, iaitu parti DAP semasa pilihanraya mereka yang lepas. Bukan IBM nak buat provokasi terhadap  parti yang 'rasis' ini, tapi, ianya memang terjadi dan segala apa yang berlaku semasa di pilihanraya parti tersebut, jelas menunjukkan bahawa DAP adalah sebuah parti yang 'rasis', bukan sebuah parti untuk semua seperti yang mereka laung-laungkan.
Mereka mengkritik bahawa SPR tidak telus, tidak adil di dalam menjalankan pilihan raya di negara kita ini, SPR kotor, tidak bersih. Itulah anggapan dan tuduhan mereka. Tapi, tuhan itu maha adil. Apa sudah jadi dengan pilihan raya parti mereka baru-baru ini?...IBM nak minta Pak Samad, orang kuat Bersih untuk memberi sedikit penjelasan tentang hal DAP ini. Boleh ke Pak Samad?.....IBM ada ceduk sikit dari rakan blogger tentang perihal DAP ini. Jom baca  ~ IBM
PETIKAN DARI SELANGOR DAILY.COM : 

















P/S : Apa lagi Pak Samad, kerah dan kumpullah seberapa ramai orang yang boleh. Berdemolah wahai Pak Samad ooi demi DAP yang kau sayangi.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...