Friday, January 11, 2013

"Himpunan Kebangkitan Rakyat" : Kata 1 Juta Hadir...Tapi Kenapa Masih Nak Buat Di Stadium Merdeka?...Pembohong!!


NAMPAK beno pakatan pembangkang ni nak menipu rakyat. Mereka nak buat 'Himpunan Kebangkitan Rakyat' pada Sabtu ini (esok) 12 Januari 2013 di Stadium Merdeka. Yang syoknya tu, depa dengan merasa bangga dan bongkak mengeluarkan kenyataan bahawa depa akan mengeluarkan 1 juta peserta pada hari tersebut. IBM nak tanya le kat Pengerusi penganjurnya Mat Sabu@Mat Sabun, kalau dah macam tu kenapa masih nak pilih Stadium Merdeka. Kan tak cukup menampung rakyat yang akan hadir nanti.

Sedangkan Stadium Merdeka hanya boleh memuatkan para peserta seramai 30 ribu orang je?..iss..isss..mana muat tu. Dan, selebihnya depa nak letak kat mana? Bila PDRM tawarkan depa buat kat Stadium Nasional Bukit Jali, depa tolak pulak. Kepala hanguk betui depa ni. Ini jelas, depa tahu bahawa sambutan rakyat tidaklah sebegitu hebat. Rakyat dah tahu tipu muslihat pembangkang ni.

Apapun IBM doakan supaya perhimpunan ini selamat diadakan, harap-harap tiada incident yang buruk akan berlaku, dan kalau nak bergaduh, gaduh le korang sesama sendiri. Memang dasar korang ni asyik nak buat kecoh dan menghuru-harakan negara dan korang ni semua elok di baling dengan ketulan sabun, padan muka. ~ IBM


Kenyataan Mat Sabu Yang Tak Yakin Menghimpun 1 Juta Peserta :


 TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...