Wednesday, January 23, 2013

Apa Yang Pak Kadiaq Dok Merapu Ni???

BILA DAH TAK JAWATAN DALAM KERAJAAN DAN MENJADI MENTERI, INILAH JADINYA..TAK HABIS-HABIS MEROYAN. TERKINI DARI MAMAK SEKO NI :



SEMASA didalam kerajaan dan menjawat jawatan sebagai Menteri, semuanya elok, cantik, puas hati, tak ada komplain langsung. Tapi, bila dah keluar dari jabatan kerajaan dik kerana tidak dipilih semula dalam pemilihan parti (semasa dalam Umno), maka, kerajaanlah jadi sasaranya. Semuanya dah tak elok, busuk dan berlubang sana berlubang sini, ibarat jalan raya yang dan tak di urus.

Pendekkan cerita, itulah yang dilakukan oleh mamak Kadiaq seko ni. Cuba memburuk-burukan nama kerajaan dan Perdana Menteri.  Kerana apa? masih lagi ada hati nak jadi Menteri. Tak caya?. Cerita lanjut BACA di sini. 

P/S ~ Ibarat kata, kalau kita jumpa seekor ular melintas jalan seiring dengan mamak Kadiaq ni, kita bagi laluan pada ular tu dan kita godam si mamak seko ni sampai lumat. Kerana apa, dia ni diibaratkan seperti kacang lupakan kulit atau seperti melepaskan anjing tersepit. Apa jadi selepas itu?? ......Hehehehe..anda  ada jawapannya. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...