Monday, January 28, 2013

Pok Niky Kunjung Rumah Karpal SINK Umno Deman??..Kelakar, Memang Kelakar!!!


APA le punya banggangnya pencacai-pencacai Pakatan Haram ni. Pasal Pok Nik kunjung rumah Karpal SINK yang dah tak boleh pakai, dah tua pulak tu. Rioh satu negara dan kata 'Umno Deman'. Apa ada kena-mengena pulak dengan Umno??..dan ada juga yang ucap tahniah pada si tua bangka tu, Pok Nik. Di pihak Karpal pulak, sentiasa tersenyum, senyum ada makna yang mana pancing DAPig dah mengena.


Tapi, Pas sedor ke? senyuman yang dilamparkan oleh bengali seko tu, adalah senyuman yang mengandungi racun. Dan, racun tersebut akan memusnahkan Pas dan pencacai-pencacainya. IBM kesian tengok gelagat dan komen pencacai-pencacai pakatan haram ini terutamanya ahli Pas. Mereka tak sedar bahawa segala bahana menanti mereka sekiranya mereka terus bersama DAPigs.

Dipendekkan cerita, dapatlah kita semua menilaikan sejauh mana kebodohan 'ulama' Pas dan pencacai-pencacainya hanya dengan sebuah senyuman, DAPigs dapat menawan dan 'memperkudakan' Pas demi politik kotor yang mereka amalkan selama ini. Tapi..sayang Pas tidak dapat menghidu dan mereka menyerah diri bulat-bulat kepada DAP demi untuk membalas dendam kepada Umno dan Barisan Nasional (BN).

Persoalannya, adakah Pas akan terjaga dari lamunan dan tidakkah terlambat bagi Pas sekiranya di saat-saat akhir mereka sedar bahawa diri mereka telah tertipu oleh DAP??...Siapa ada jawapnya?..sila-silakan. Ikhlas dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
PAS ITU POLITIK, BUKAN ISLAM DAN PARTI PAS ADALAH PARTI AGAMA SESAT 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...