Wednesday, May 16, 2012

Baru 2 Eko Cina Laung 'Bersih' Di London, Pemuda Pas Menabik Dada...


IBM hairan dengan sikap Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) yang cuba mereka-reka cerita kononnya DS Najib dimalukan di luara negara ekoran laungan 'bersih' oleh 2 eko Cina dimajlis dengan rakyat Malaysia di London. Tuduhan dan fitnah yang dilontarkan oleh DPPM itu, jelas menunjukkan betapa rendahnya mertabat Pemuda Pas dan juga Parti Pas itu sendiri. Sebenarnya, siapa yang dimalukan di majlis tersebut?. DPPM tak baca ke dalam surat khabar macam mana DS Najib menjinakkan 2 eko budak Cina tu. 

Kalau DPPM nak minta DS Najib bermuhasabah dan menilai kelemahan beliau, IBM minta supaya DPPM juga berbuat demekian kerana memang ketara dan jelas DPPM sudah jauh menyimpang dari perjuangan mereka dan juga parti mereka. Patutlah dah ramai rakyat Malaysia sekarang ini mengenali dan menyatakan Pas adalah 'Parti Ajaran Sesat'. Memang tepat sekali.

Menurut Ketua Penerangan DPPM, Riduan Mohd Nor (gambar), tiada siapa menyangka dan tiada siapa mengarahkan individu terbabit melaungkan 'Bersih' terhadap DS Najib di Ibu Kota London. Ye ke begitu. Tapi...jelas kelihatan dari riak muka 2 eko Cina biadap tu, memang mereka ini telah diarahkan supaya berbuat demekian. Bagaimana pun itu hanya seketika. Setelah DS Najib bersuara dan memberi sedikit nasihat, kedua-dua Cina tersebut lari dan meninggalkan majlis tersebut dengan rasa malu.
   
Seterusnya, Ketua Penerangan DPPM menyatakan, itu adalah 'ekspresi rakyat' Malaysia yang mahukan keadilan dalam sistem pilihan raya di Malaysia dan mengimpikan sebuah demokrasi yang benar-benar menepati hasrat rakyat di negara ini. Impian dan demokrasi kepala otak depa. Apa, mereka ingat kerajaan Barisan Nasional (BN) ni kejam atau zalim benar ke?. Dan...betul ke apa yang IBM dengar bahawa perhimpunan Bersih 3.0 dianjurkan dengan disertai oleh ratusan ribu rakyat Malaysia yang betul-betul hadir secara sukarela?


Dan....mereka datang beramai-ramai berdemo tidak diangkut dengan bas, tidak diberikan nasi bungkus percuma, tiada tambang, baju T dan lain-lain. Ehh..ehh..ehh..betul ke ni?... Jangan menipu wahai DPPM. Awak semua tu bakal ahli syurga. Tak masuk syurga jika menipu. Cuba korang ingat betui-betui. Tok Guru korang, Pok Nik atau ulama semak ada membuat kenyataan dan membuat pengakuan bahawa beliau telah memberi 'duit poket' dan tambang bas menyuruh anak-anak buah pergi ke Dataran Merdeka bagi menyertai perhimpunan Bersih 3.0. Itu bukan rasuah ke?, tapi bagi Pas semuanya itu halal belaka. Itu Tok Guru korang kata, bukan IBM kata, dan di keluarkan oleh beberapa surat khabar tempatan termasuk 'Harakah' sendiri.


Apa alasan lagi yang korang nak beri?. Jangan..jangan le nak buat alasan dan mencari salah orang. IBM nasihatkan DPPM, jaga tepi kain sendiri, cermin-cerminkan diri tu dulu sebelum menuduh dan menfitnah orang lain. Pendekkan cerita, peristiwa di London adalah peristiwa negeri bagi pembangkang kerana cubaan memalukan Perdana Menteri tidak kesampian. Rakyat sudah MUAK dengan cara korang. Tunggu sajalah di PRU ke-13 nanti. Kita tengok siapa yang malu. IBM pastikan DPPM tiada raung untuk bersuara kerana Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Perkasa, Tibai dan banyak lagi NGO yang akan MELANYAK korang. Tungguuuuuu!! ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

7 comments:

  1. DPPM ni takder sekor pun ada nilai, semuanya adalah manusia perosak agama islam, bangsa melayu dan negara malaysia..nilai dan harga diri mereka ini hanya bertaraf najis dan lendir yg keluar dari lubang jubur ambabiga dan lubang puki ambabiga dan itulah yg DPPM ni suka sgt nak hirup..sampai otak dan hati dah sehitam hitam jadinya..tak layak langsung untuk berbicara soal Islam dan perjuangan Islam..terlalu rendah dan teramat hina DPPm ni sekarang

    ReplyDelete
  2. PAS semakin hancur jk tidak kembali kpd perjuangan asalnya...

    ReplyDelete
  3. 2 ekor kapir laknat inilah antara mereka yang kemaruk minta hak untuk mengundi di luar negara. Cuba zoom tengok lengan kanannya bertatu dan cuping telinga kirinya bertindik. Ini adalah antara ciri-ciri seorang 'gay bottom' yang suka aksi ganas di ranjang atau di atas sofa. Mungkin kapir harbi pasangannya yang pakai blazer tu 'top gay' @ gay buddy nya. Gaya budak lahanat ni memang sama macam Azwan Ali...ala gay yang mulut sampah suka pakai selendang dan cermin mata besar tu!

    ReplyDelete
  4. 2 ekor kapir laknat inilah antara mereka yang kemaruk minta hak untuk mengundi di luar negara. Cuba zoom tengok lengan kanannya bertatu dan cuping telinga kirinya bertindik. Ini adalah antara ciri-ciri seorang 'gay bottom' yang suka aksi ganas di ranjang atau di atas sofa. Mungkin kapir harbi pasangannya yang pakai blazer tu 'top gay' @ gay buddy nya. sesekali gaya budak lahanat ni tak ubah macam Azwan Ali...ala gay yang mulut sampah suka pakai selendang dan cermin mata besar tu!

    ReplyDelete
  5. Salam riggers,
    Memang betul tu. DPPM memang manusia perosak agama. Sanggup mengikut telunjuk orang kafir seperti Ambiga. Kesimpulannya, martabat DPPM ini memang rendah , tahaf kucing kurap...

    ReplyDelete
  6. Salam Pak Tam,

    PAS bukan saja semakin hancur...tapi..akan hancur kerana PAS sudah lari dari perjuangan asal mereka. Memang PAS HAMPEHHHH!!!

    ReplyDelete
  7. Salam Megat Alam Gempita,

    Memang itu yg DPPM banggakan. 2 ekor DAPig tu memang ada menampakkan sebagai 'gay' dan tangannya yg bertato....sah memang gay. Itu yg DPPM sokong sangat. Memang tahap 'otak' kuning DPPM ni....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...