Sunday, January 27, 2013

Ribuan Rakyat Sambut PM Di KLIA Buat Anwar Jadi Sawan!!


BENGKAK HABIS NUAR. TENGOK MUKA DIA TU. MACAM SIAL!!
WOW!! Sungguh mengkagumkan.  Jelas, kehadiran ribuan rakyat berbilang kaum menyambut kepulangan DS Najib dan Datin Rosmah, menunjukkan sokongan kepada Perdana Menteri yang mengadakan lawatan ke Semenanjung Gaza Selasa lalu sebelum menghadiri mesyuarat tahunan Forum Ekonomi Dunia (WEF) 2013 di Davos, Switzerland.


Ketibaan Datuk Seri Najib yang diiringi isterinya Datin Seri Rosmah Mansor pada kira-kira 11.05 pagi, disambut Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri Puan Sri Noorainee Abdul Rahman, bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan isteri Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali, Presiden Gerakan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon, Timbalan Presiden MIC Datuk Seri Dr S. Subramaniam dan Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk Seri M. Kayveas.

Orang ramai yang terdiri daripada pelbagai lapisan umur turut membawa sepanduk dan kain rentang, antaranya bertulis "Selamat Pulang Pejuang Umat", "PM Wira Negara", "We Are Proud To Have A Brave PM" dan "We Love PM". Dalam ucapan ringkasnya, beliau berkata beliau terharu atas sambutan yang tidak disangka itu dan merestui perhimpunan tersebut kerana ia sebenarnya menunjukkan komitmen rakyat Malaysia yang tidak berbelah bahagi terhadap perjuangan rakyat Palestin. 


Memang rakyat Malaysia sentiasa menunjukkan komitmen terhadap perjuangan rakyat , cuba pakatan pembangkang dan kuncu-kuncunya je yang tidak mengitirafnya, malah memperlekehkan lawatan Perdana Menteri ke Gaza. Dasar sial, haram jadah pembangkang ni, dengki. Termasuklah Ketua pembangkangnya, Anwar Ibrahim. IBM yakin, dia (Anwar) mesti mata merah bila melihat begitu ramai rakyat menyambut akan kepulangan PM di KLIA pada pagi tadi. 

Dia ingat populoriti dia meningkat naik. Puiii!....merudum jatuh sekarang ni. Apapun, selamat kembali kepada DS Najib dan teruskan perjuangan mu, insyallah rakyat Malaysia sentiasa berada di belakang mu dan akan memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) pada PRU ke-13 ini. Hidup BN!! Ikhlas dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...