Tuesday, January 15, 2013

Ayah Pejuang, Anak Pengkhianat Negara, Jadi 'Barua' DAPigs!!!


KALAU le Arwah Tan Sri Khir Johari masih hidup,  IBM yakin dah kena penampar Jepun dan penyepak si Zairil ni. Apa tidaknya. Dia mengkhianati arwah ayahnya. Katanya dia mewarisi darah ayahnya yang mempunyai integriti, ketabahan dan prinsip-prinsip yang mana arwah dihormati ramai. Tapi, kita lihat sendiri dia menyertai parti DAPigs parti yang dibenci oleh arwah ayahnya.

Zairil kononnya amat dukacita dan kecewa diatas komen dari bekas (Naib Pengerusi DAP), Tunku Abdul Aziz yang baginya merupakan serangan peribadi terhadap keturunan dan nama baiknya keluarganya. Bagi IBM, apa yang disuarakan oleh Tunku Aziz, ada 'realiti' dan faktanya. Jadi, kenapa Zairil terasa pulak?? Entah-entah dia bukan anak kandung arwah??

Kita akui, Allahyarham Tan Sri Khir Johari orang yang kuat semangat, tidak pernah sama sekali mengalah dalam perjuangan parti dan kerajaan. Semangatnya begitu kental. Dan..itu ciri-ciri tersebut langsung tiada dimiliki oleh Zairil. Sebaliknya, politiknya adalah politik ikut-ikutan dan di pekuda-kudakan oleh DAPigs. Itulah sebenar-benar. 

Jadi, kesimpulannya, budak Zairil ni memang tidak layak dipanggil pejuang kerana dia telah mengkhianati warisan arwah ayahnya, malah mengkhianati dirinya sendiri. Segala kenyataan yang dibuat oleh Tunku Abdul Aziz tu, IBM sokong 100% peratus. Kepada Zairil, terimalah hakikatnya bahawa ko bukanlah pejuang, tapi, pemusnah bangsa, agama dan tanah air. Sepatutnya, bak kata perpatah melayu, 'kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi'...tapi tidak berlaku pada si Zairil ni.  Selagi ko bersama DAP, selagi itulah diri mu sesat dan disesatkan. Sekian dari saya ~ IBM 
~ INGAT KOMUNIS INGAT DAP ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...