Wednesday, November 5, 2014

PKR UGUT AKAN ADAKAN HIMPUNAN MEGA JIKA ANWAR AL-JUB DI PENJARA....

RABU, 05 NOV 2014
BERMACAM-MACAM cara yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang untuk menyelamatkan boss depa dari di Penjarakan dalam kes liwat II nya. Sebelum ini, yang dituduh dan sedang dibicarakan, Anwar al-jub mempertikai dan menyerang  hal peribadi Ketua Pendakwaraya,  Tan Sri Shafee Abdullah bagi melemahkan semangat pendakwaraya, maka kes tersebut boleh dilepaskan. Terkini, Naib presiden PKR, Tian Chua (gambar atas dibulatkan) pula buat hal, berikrar untuk mengadakan perhimpunan besar-besaran sekiranya ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim disabitkan dengan tuduhan Liwat II. Dalam ucapannnya kepada 500 orang penyokong di luar Istana Kehakiman hari ini, Cina barua seko ini berkata para peserta berkenaan akan digembleng untuk hadir di Kuala Lumpur pada hujung minggu ini.Mengikut pelan, mereka merancang akan berhimpun di Dataran Merdeka pada hujung minggu ini sekiranya Anwar dikenakan hukuman. Kononnya ia akan menjadi kebangkitan rakyat dan gelombang baru untuk mempertahankan ketua pembangkang, katanya. 

Ucapannya itu disambut dengan laungan slogan “reformasi” oleh para penyokong. Bagi pandangan IBM, ini juga di kategorikan sebagai satu 'hasutan'. Maka, wajarlah si barua si Tian Chua ini di kenakan hukuman, kerana Cina seko ni memang degil, kurang ajar dan berani tak bertempat. Cukup...cukup, kalau para pembaca sekalin masih ingat bagaimana si Tian Chua ini memperlekehkan insiden berdarah 'Lahad Datu' dengan menyatakan itu adalah sendiwara oleh UMNO. Beliau di dakwa oleh parti UMNO ke Mahkamah, tapi, beliau terlepas setelah  selesaikan di luar Mahkamah, kononnya dimaafkan oleh pemimpin-pemimpin atasan UMNO yang bodoh lagi bahlol. 

Kini, Tian Chua kembali lagi dengan perangai buruknya semata-mata untuk menyelamatkan seekor manusia 'durjana' yang perangainya lebih buruk dan dahsyat dari 'Dajjal', iaitu Anwar al-jub dalam kes liwat II. Oleh itu, mari kita sama-sama fikir-fikirkan bagaimana cara untuk kita hapuskan 'politik' anak gampang Cina seko ini. IBM bukan menghasut, tapi, memikirkan perangai Cina haram jadah ini sudah melampau. Beliau tidak lagi menghormati negara dan undang-undang. Apa, dia ingat negara ini 'bapak' dia dan PKR yang punya? Fikiri-fikirkan. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...