Wednesday, December 3, 2014

DAPIGS TERLUDAH KE MUKA SENDIRI. TAHNIAH KJ!!

RABU, 03 DEC 2014
BAK kata perpatah Melayu, "kata dulang paku serpih, kata orang depa yang lebih". Itulah wajah DAPigs yang sebenarnya di dalam arena politik. IBM sangat setuju apabila Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin semasa berucap di perhimpunan PAU 2014 yang baru lepas mengulangi nama Lim Kit Siang sebanyak enam kali untuk menjelaskan DAP hanya dipimpin oleh seorang pemimpin selama beberapa dekad. Menurut Khairy, ia berbeza dengan Umno yang menukar pemimpin sebanyak enam kali sejak 1969. Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan setiausaha politik Lim, Dyana Sofya Mohd Daud, yang mengecam Khairy (kanan) kerana mendakwa parti itu memberi harapan palsu kepada golongan muda Melayu. Dyana sebelum ini membangkitkan, Umno tidak lagi meletakkan calon bawah umur 35 tahun dalam pilihan raya, tidak seperti zaman Tunku Abdul Rahman. Menolak kenyataan itu, Khairy menegaskan, sejak 1969 Umno mempunyai enam presiden iaitu Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Hussein Onn, Tun Mahathir Mohamad, Tun Abdullah Ahmad Badawi dan kini Datuk Seri Najib Razak. 

Manakala DAP sejak tahun 1969, hanya mempunyai Kit Siang, Kit Siang, Kit Siang, Kit Siang, Kit Siang, Kit Siang, katanya. Tahniah KJ. Jangan di beri muka kepada pemimpin-pemimpin DAPigs yang terlalu 'rasis'. Mereka adalah ancaman besar terhadap orang-orang Melayu. Mereka (DAPigs) telah keterlaluan. Setelah 'ekonomi' negara ini mereka kuasai, mererka inginkan pulak negara ini. Mereka hendak menjadi pemimpin negara ini seperti berlakunya di Singapura. DAPigs di umpamakan seperti 'beri betis nak peha'. Tapi...sayang, ada juga Melayu seperti Dyana ini dan banyak lagi yang mengagung-agungkan kepimpinan DAPigs. Mereka menggangap DAPigs adalah sebuah parti yang memperjuangkan semua kaum. BULLSHIT!. Iitu hanyalah ''retorait" semata-mata. DAPigs memang bencikan Melayu. Mereka mempunyai agenda yang tersendiri untuk merampas negara ini dari tangan Barisan Nasional (BN). 

Sebab itu, jelas sekali DAPigs tiada pilihan terpaksa berpura-pura berkerjasama dengan PKR dan juga PAS. Kesimpulannya, kita orang-orang Melayu harus terus berhati-hati, bantulah Barisan Nasional (BN) bagi meneruskan kesambungan dan terus memerintah negara ini dengan adil dan saksama. BN lah sahaja parti yang dapat membela semua rakyat dan kaum. Kalau negara ini terlepas ke tangan Pakatan Rakyat (PR), sudah tentu DAPigs akan nai tocang. Maka, huru-haralah negara ini dibuatnya. Apapun, tahniah sekali lagi kepada KJ yang begitu berani dan lantang membuka pekong DAPigs. Moga orang-orang Melayu sedar dan mula bangkit. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...