Wednesday, February 6, 2013

Cuba 'Sabotaj' Majlis Tahun Baru Cina, Niat Jahat DAPigs dibongkar!!!


BUSUK betui perangai Cina DAPigs seko ni. Melmpau-lampun dia ni sejak semenjak ni. Apa dia ni nak mencabar kesabaran kita orang-orang (BN) ke?. Jangan, jangan cuba bermain api, buruk padanya. Sepatutnya sebagai seorang pemimpin no 1 negeri, Ketua Menteri, tidak sepatutnya DAPigs seko ni mempunyai niat yang tidak baik.  Beliau di lihat cuba dan mempunyai niat untuk menimbulkan provokasi dan kekacauan dalam Majlis rumah  terbuka 'Tahun Bahru Cina' anjuran Barisan Nasional (BN) negeri pada 11 Februari ini.

Perkara ini didedahkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Mahyuddin Yasin semasa beliau menghadiri Majlis Jamuan Makan tengah hari bersama jentera pilihan raya BN di Pulau Pinang semalam. DAP akan cuba mencetuskan suasana tidak tenteram dala majlis sambutan perayaan itu nanti. Timbalan Perdana Menteri menyifatkan cubaan tersebut sebagai tidak professional yang mana ianya tidak menekankan kepada semangat keriangaan dan perpaduan.


Baginya, DAP langsung tidak menghormati majlis yang akan diraikan oleh semua gulongan masyarakat rakyat Malaysia. Parti politik seperti BN dan rakyat Pulau Pinang berhak menyambut perayaan itu. Jadi, kenapa DAP mahu menimbulkan keadaan yang tidak tenteram.? Kalau perkara ini diteruskan juga, maka, jelas DAP adalah sebuah parti 'rasis' yang mana pemimpinya seperti Lim Guan Eng yang menjawat jawatan sebagai Ketua Menteri adalah seorang pemimpin 'diktator'.

Dan, sebagai Ketua Menteri, Lim Guan Eng, tak sepatutnya menghasut rakyat dan orang ramai supaya memakai baju kuning sebagai protes dan tanda sokongan kepada 'Perhimpunan Bersih' anjuran pembangkang, hijau untuk alam sekitar dan merah bagi pulau Pinang.  Apa punya arahan la ni? Sial punya Cina DAP ni.  Apapun, kita tunggu dan lihat apa yang akan berlaku nanti. Nasihat IBM kepada Cina biol seko ni,  sarang tabuan jangan cuba di jolok, buruk padahnya. Kan, apa , IBM cuba mengingatkan je supaya pemimpin DAPigs tahu macam mana nak hormat orang. Sekian dari saya ~ IBM

~ INGAT KOMUNIS INGAT DAP ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...