Thursday, February 14, 2013

Mak Lampir Hasut Abang-Abang Teksi Pulak...Apa Ke Jadahnya Dia Ni??

DESAK KERAJAAN UNTUK KELUARKAN PERMIT TEKSI 'INDIVIDU'. DESAK PILIHAN RAYA LE TU......ITULAH KEPAKARAN PEMBANGKANG.

 Berapa Orang Je Yang Abang-Abang Teksi tu Yang Hadir?

DAH le Mak Lampir oii. Kalau nak cari nama di saat-saat pilihan raya umum yang tak lama lagi ni, hentikanlah. Orang dah muak dan bosan dengan kerenah korang, pembangkang ni. Dah tak modal le tu. Kalau nak jadi 'heroin Hindustan' pun, bertempat le. Apa ko ingat abang-abang teksi tu termakan hasutan  dan kerja bodoh ko tu. Cuba tengok tu (gambar), berapa orang sangatlah abang-abang teksi  tu yang hadir pada program bodoh ko tu?

Bodoh, buat kerja sia-sia je Mak Lampir ni.....

Kerja-kerja macam ini memanglah korang suka. Tapi, persolannya, kenapa sekarang baru Mak Lampir ni nak bela abang-abang teksi ni dan seterusnya mendesak kerajaan untuk mengeluarkan lesen 'Individu'?. Kononnya permit lesen teksi yang diberi oleh kerajaan kepada syarikat-syarikat di monopoli oleh kroni-kroni Umno. Apa barang Mak Lampir oii. Mulut ko tu jagan sikit. Atau dia sendiri nak apply, tapi tak dapat.

Ingat, ko juga sedang di intai. Bagaimana dengan isu beberapa kenderaan mewah yang Mak Lampir miliki tu? Baru se penggal jadi wakil rakyat dah boleh memiliki beberapa biji kenderaan mewah, banyaknya duit ko Mat Lampir, dari mana datangnya duit tu? Sebelum kaki kamu di ikat orang, baik buat kerja ko bagi menghadapi PRU-13 yang akan datang ni. Ada ke tempat bagi mu untuk bertanding, dan boleh ke ko menang kali ini?.....ahhhh..itu yang sepatutnya ko fikirkan sekarang ni. 

IBM grantie, sekiranya pakatan haram tumbang pada PRU ke-13 ini, Mak Lampir dan wakil-wakil rakyat pakatan rakyat akan di buru oleh pihak yang berwajib. Masa untuk korang berpesta dan mengumpul duit yang mana dah hampir muflis negeri Selangor ni korang kerjakan, dah berakhir.  Oleh itu, kepada Mak Lampir, lupakan hasrat untuk mendapat nama dan undi daripada abang-abang teksi tu. Kerajaan BN tetap membela nasib abang-abang teksi ni.

Hakikatnya sebenarnya, Mak Lampir ni tak sedar dia telah dimalukan oleh abang-abang teksi tu. Memang tak sedar diri pun. Berita yang terkini dari Perdana Menteri (PM), bantuan tayar 1 Malaysia kepada abang-abang teksi diteruskan. Jadi, Mak Lampir, apa lagi ko nak tunggu, belahlah!!!!.  ~ IBM

~ INGAT LANGSUIR INGAT MAK LAMPIR ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...