Saturday, February 23, 2013

POK NICKY AJIS DAN HADI AWANG SAMA JE..NYANYUK HABIS......


Kekecewaan penyokong tegar Pas terhadap pemimpin pujaannya dan parti yang amat dihormatinya selama ini, tapi, kini tidak lagi ekoran kenyataan Pok Nicky menghina ahli-ahli Pas itu sendiri yang menerima BR!M dari kerajaan :

Dengan kenyataan Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat yang menyamakan golongan manusia yang menerima BR1M ini sebagai haiwan lembu & ayam, jauh disudut hati Mok Woh begitu tersentuh dengan kenyataan Nik Aziz. 

Selama ini Mok Woh berpendapat menyokong PAShit atas dasar menyokong perjuangan parti Islam, kini sudah tawar hati bila dihina sedemekian rupa oleh Mursyidul Am Pas sendiri.


Begitu juga dengan Hadi Awang, Katanya :

Begitulah sikap kedua-dua pemimpin Pas yang mengelar diri mereka 'ulama', tapi memang bodoh se bodohnya, lebih bodoh dari ayam dan lembu. Mereka berdua 'serupa', dah nyanyuk. Maka, fikir-fikirlah semasa di PRU ke-13 nanti. Masihkan ada yang hendak mengundi mereka?....tepuk dada tanya selera ~ IBM

ORANG KATA AKU BODOH TAK APA, SEBAB AKU NI  KALDAI, TAPI BAGAIMANA DENGAN ULAMA-ULAMA PAS TU?...MEMANG BODOH. KEH..KEH..KEH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. There are so many work at home based business opportunities available,but one of the best CashbackBooking http://t.co/OIsiSmBdvk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...