Tuesday, February 26, 2013

CETEKNYA PEMIKIRAN ORANG PAS.....MACAM FIRAUN!!!



PAS kini semakin teruk sesat. bermula dengan sikap Nik Aziz yang menyamakan penerima BR1M dengan ayam & Lembu, kini beralih pula kepada Presidennya Hadi Awang  yang menyamakan pemberian ini seperti Firaun yang cuba menyesatkan dan cuba membodohkan rakyat. Kenapa PAS jadi makin tak betul sekarang ni?? Nak benci pun biarlah berpada-pada. Pemberian ini adalah hasil salah satu dari keuntungan negara.

Lebih baik memberi BR1M dari menurunkan harga kereta yang cuba di janjikan  oleh Ketua Penipu mereka Anwar Ibrahim. BR1M semua lapisan dapat rasai.. tetapi tak semua masayarakt kita pada hari ini mampu membeli kereta.. Inilah bezanya Ketua Pemimpin BN & Ketua Penipu PR yang masing-masing mempunyai Ijazah dalam bidang Ekonomi & Sastera B.Melayu. PAS sebelum ini meminta penyokong mereka memberikan bantuan BR1M yang diterima ini kedalam  dana tabung PAS dengan memberi alasan duit yang diterima itu tidak baik dan mengharapkan wang derma sahaja. Namun apabila melihat penyokong mereka yang semakin hari semakin naik meluat dengan cara PAS, lama kelamaan mereka sendiri boleh berfikir dengan rasionalnya..Ingatlah tatkala Wang Kohilal yang diterajui oleh PAS hilang begitu saja sebanyak RM45 juta..



INGAT!!. Jangan sesekali lupa. Pelaburan Kohilal hilang begitu saja. Mungkin wang itu ada dicelah-celah serban Pemimpin mereka.!!


Apa kata kita semua kuburkan PAShit di PRU ke-13 nanti. Selagi Pas masih ada di muka bumi ini, makin ramai yang akan sesat dan disesatkan. Fikir-fikirkan dan RENUNG-RENUNGKANLAH ~ IBM

SYUKUR PAS TIDAK DAPAT MENYESATKAN AKU. MEREKA INGAT SENANG-SENANG NAK KALDAIKAN AKU. AKU DAH MASAK DENGAN PERANGAI DEPA. KIRIM SALAM JE LE. KEH..KEH..KEH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...