Thursday, February 28, 2013

PATUTLAH RAFIZI DIGELAR BAPOK@PONDAN..HA..HAA..HAAA..

MENDEKATI DAN MENGENALI PENGARAH STRATEGI PKR...PONDAN RUPANYA!

Rafizi sememangnya pondan@bapok
Budak hingusan Anwar Ibrahim yang merupakan Pengarah Strategi PKR secara lantikan asalkan kroni oleh Anwar sememangnya mewarisi genetik pembohong dari Ketua Umum PKR tersebut. Si Rafizi Ramli yang terkenal dengan nama jolokkan pondan@bapok sebenarnya suka bercakap besar namun hakikatnya kejut perut bila berhadapan dengan cabaran atau isu.

Kisah fitnahnya terhadap Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi dengan mengaitkan salahguna dan penyelewengan dana Lembaga Tabung Angkatan Tentera LTAT hingga kini gagal dibuktikannya. Sebelum ini, didalam ceramah dan penulisan diblognya turut memfitnah Menteri Pertahanan dengan pelbagai tuduhan tidak berasas demi menjatuhkan kredibiliti Zahid Hamidi serta imej Angkatan Tentera Malaysia.

Sebenarnya banyak lagi fitnah dan 'STRATEGI' yang dibuat oleh si pondan ini terhadap pemimpin-pemimpin Barisan Nasioanl (BN). Tapi, kebanyakkanya gagal, kerana apa? kerana...semuanya adalah fitnah dan bohong belaka. Fitnah yang dibuat dan direka oleh si pondan ini adalah atas arahan ketuanya, iaitu Anwar si Al-juburi kerana beria-ia benar nak Jadi Perdana Menteri.

IBM cuma nak ingatkan rakyat dn para pengudi di mana sahaja, sekiranya si pondan ini bertanding di tempat korang di dalam PRU ke-13 ini, baik korang tolak saja. Faham-faham je le apa yang IBM maksudkan ni ye. Kalau korang pilih si bapok@pondan ini, bahana akan menanti korang semua. Silap hari bulan tempat korang tinggal tu akan tergadai. Habuk pun tak ada nanti. Maka, IBM mengajak korang berfikir panjang-panjang dan RENUNG-RENUNGKANLAH  ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...