Tuesday, February 5, 2013

Sah!!..Memang Sah Nizar Ni Dah Sewel!!

BILA pulak si Nizar sewel jadi tukang telek atau Nujum Pak belalang dan meramalkan Pakatan akan menyapu bersih kerusi Parlimen pada PRU k3-13 nanti?. Cuba tengok carta (atas) yang di cipta sendiri oleh si Nizar gila ni. Kelakar, memang kelakar. Kalau macam tu lah jadinya, maka sah lah DS Najib akan jadi Ketua Pemangkang selepas PRU ke-13 ni. Ho..Ho..Ho....BN dalam bahaya!! Kita semua  (BN) supporter akan jadi pembangkang?..Oh tidak....


Bagi IBM, kenyataan si Nizar gila ni,  gila talak, gila jawatan (bawah), memang sah dia ni dah gila. Elok benolah dia ni dihantar ke Tanjung Rambut selepas Pakatan hancuss di PRU ke-13 nanti. Terlalu konfiden si gila ni mempaparkan jumlah kerusi yang akan mereka menangi. Apa dia orang ingat kita ni tunggul ke apa?

Dari dulu, sampai kini, setelah dia (Nizar) digulingkan dari tahta kerajaan Negeri Perak sebagai Menteri Besar, dia jadi biol, sasau, kadang-kadang ada orang nampak dia bercakap sendiri. Segala paparan di atas tu, hanyalah khayalan, angan-angan oleh si Nizar gila tu, dan pembangkang. Kita biarkah apa depa nak cakap. Di hari mengundi nanti kita akan tahu siapa yang kena, dan rakyat pilih siapa?. 

Kalau dilayan sangat, kita pulak yang jadi gila. Biar depa saja yang jadi gila, dan biarlah rakyat yang akan menghukum mereka, akhirnya mereka akan jadi gila untuk selama-lamanya. Bersedia kita semua, PRU ke-13, bila-bila masa saja lagi.  Peringatan ikhlas dari ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. Bila kalah nanti nizar cakap itu cuma ramalan je. Dia dengar orang cakap macam tu ( ini olang lidah bercabang. Suka salahkan orang lain )

    ReplyDelete
  2. Ramalan dia pasal RM207 billion pun tak betul, nak ramal lain pulak dah... tak habis-habis dengan sewel dia ye..

    ReplyDelete
  3. Salam baharudin,

    Memang manusia yg bernama Nizar ni orang lidah bercabang.Cakap tak serupa bikin, byk berangan-angan. Niat hati nak jadi MB sekali lagi, tapi....tangan tak sampai kerana lidahnya yg bercabang. Rakyat negeri Perak dah bosan dgn kerenah gilanya tu. Memang dia dah sewel.

    ReplyDelete
  4. Salam PASBodoh,

    Orang sewel mana tahu mengira. Berangan, tabur fitnah boleh lah...memang, memang sewel pun...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...