Friday, February 8, 2013

Betul Ke Pakatan Haram 'kecut' Dengan Tun M??

MERUJUK kepada tajuk di atas. Betul atau tidak, itu bukan persoalaanya. Melihat akan senario politik terkini, apatah lagi PRU ke-13 akan di adakan bila-bila masa lagi, pembangkang dilihat sudah hilang punca, resah gelisah. Mereka mula melepaskan geram mereka terhadap mantan Perdana Menteri kita, Tun Dr Mahathir yang lantang mengkritik   pembangkang  di akhbar-akhbar mahu pun di TV.

Sebagai contoh, baru-baru ini di akhbar Sinar Harian, Tun dengan lantang mengatakan PASshit tak berani keluar dari pakatan  rakyat. Pas takut dengan DAPigs dan Pas menyayangi Karpal Sink. Sindiran yang dibuat oleh Tun bukannya keras sangat. Berikut kata Tun M : 


Ekoran dari kenyataan Tun itu, maka melentinglah orang kuat PASshit, dan membalas kenyatan Tun Mahathir. Berikut kata orang kuat Pas (baca jangan tak baca) :

Ini cakap orang yang takut kalah dan tahu pun dia akan kalah. HAMpas!!

P/S ~ IBM rasa tak payahlah nak ulas panjang-panjang. Dah soheh pakatan rakyat ni terlalu bimbang dengan kebangkitan Tun Mahathir yang brsungguh dan berkerja keras bagi mempastikan kemenangan besar Barisan Nasional (BN) pada PRU ke-13 ini. Mereka begitu takut dengan Tun. Selainnya, korang fikirlah sendiri. Ikhlas dari saya ~ IBM

~ DIMANA ADA PAKATAN  RAKYAT  DISITULAH RAKYAT AKAN MELARAT ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...