Thursday, February 7, 2013

Sakit Otak Ke Orang Tua Seko Ni???

MAAF kata le. Apabila tiba je musim piliha raya umum, ramai betui pemimpin-pemimpin tertinggi PASshit jadi lalok, sasau, sewel dan..entah apa lagi penyakit yang depa kena. Kalau kita kata gila, marah pulak depa tu. Tapi, apabila di fikir-fikir secara lojik, elok bebeno depa-depa tu di beri gelar begitu rupa.  Cara mereka berpakaian, siapa sangka pemimpin-pemimpin PASshit yang juga di gelar 'ulama', sanggup berbohong, menafikan apa yang telah depa lakukan terhadap rakan kongsi depa, iatu DAPigs. 

Pemimpin-pemimpin PASshit ni pandai bersendiwara. Depa bantai DAPigs cukup-cukup dan buat demonstrasi tanda protes akan kelantangan DAPigs hendak menggunakan 'kalimah Allah' untuk orang kafir. Pemimpin-pemimpinnya mengarahkan penyokong-penyokongnya membuat demonstrtasi, memijak bendera DAPigs, tiba-tiba depa (PASshit) menuduh Umno yang membuat angkara itu semua. Kononnya Umno mengerah ahli-ahli nya menyamar sebagai ahli-ahli PASshit  untuk mengadakan demonstarasi dan memijak bendera DAPigs.

IBM nak perbetuikan akan tuduhan melulu dan tak berasas dari Pesuruhjaya PASshit Pahang, Tuan Ibrahim Tuan Man yang kononnya, memijak gambar Lim Guan Eng dan bendera DAPigs dilakukan dan dilakun semula oleh orang-orang Umno. Apa punya gila le orang tua seko ni. Berani buat berani tanggung le. Jangan nak salahkan orang lain pulak. Cukuplah tu, jangan nak tegangkan lagi keadaan. kami orang-orang Umno ada maruah, tak pernah kami melakukan perkara yang se bodoh itu. Banyak kerja lain lagi yang kami nak buat.

IBM nak buktikan segala tuduhan yang dilamparkan orang tua bahlol ni  kepada UMNO,  tidak betul. Buktinya di bawah ini. Mai tengok betui-betui gambar yang di bawah ni,  lepas tu, korang fikir le sendiri :

Adakah mereka-mereka yang memegang banner tersebut menyerupai orang-orang Umno?, buktikan.... 

Begitu juga yang ini. Mamat yang didepan bendera PASshit tu, orang Umno ke?..orang kampung semua dah tahu Pak brahim oiii. Jangan baling batu sembunyi tangan.

Yang ini pula, bagaimana?.. Juak-juak depa yang pijak, salahkan Umno pulak. Ada bukti ianya dilakukan oleh orang-orang Umno?


Dan....... lihat tu...Pak Janggut tu dengan geng-gengnya bersama bendera PASshit...orang-orang Umno juga ke??

Jadi, kesimpulannya, pemimpin PASshit ni memang pakar didalam segala bidang. Mereka boleh reka cerita, mereka boleh lemparkan tuduhan pada orang lain, mereka pandai fitnah orang. Itulah kerja orang-orang PASshit. Mereka akan shittttttttttttt selama-lamanya. Kalau Tuan Ibrahim Tuan Man sebagai pemimpin tertinggi PASshit boleh berbohong, putar-belit, maka, tak hairanlah juga dengan pengikut-pengikut fanatiknya. Oleh itu, kepada pemimpin PASshit, carilah lain isu. IBM tahu korang semua begitu gahirah untuk memenangi PRU ke-13 nanti.

Tapi, kalau begitulah perangai korang, kirim salam je le, pi main jauh-jauh kata orang kedah. Kepada Tuan Ibrahim, cukupalah, jangan nak berbohong lagi. Sekian dari saya ~ IBM

Kalau korang rajin, nak tahu pembohongan Pak Brahim ni, baca..[DISINI].

~ PAS IS DEAD ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. al maklum...dasar ulama PAs suka menipu....

    ReplyDelete
  2. Salam Asal Bukan DAP (ABDAP),

    Jom kita tolak Pas di PRU ke-13 nanti. Pas Is Dead.

    ReplyDelete
  3. Simpan elok2 bukti2 bergambar ni, saman pas 100 juta, biar mampos situa ni dan pas....

    ReplyDelete
  4. Salanm nonbal,

    Insyallah. Saya dah create special folder. simpan gambar2 yg sebegini. Mana le tahu kot2 boleh buat bahan bukti nanti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...