Wednesday, February 20, 2013

Karpal, Ko Duduk Diam-Diam, Jangan Cakap Banyak!!!

MUNGKIN kerana dah tak tahan dengan kerenah Pengerusi DAPig, rakan kongsi PAShit, pemimpin-pemimpin Pas terus memberi amaran kepada Karpal SINK supaya duduk diam-diam dan jangan banyak cakap. Nampaknya pertelagahan antara pemimpin Pas dengan Karpal SINK ini terus memuncak seperti tiada jalan penyudahnya. Kata mengata, tuduh menuduh sehinggakan ini membuat Timbalan Pesuruhjaya lll Pas negeri, Datuk Mohad Amar Nik Abdulah (gambar) naik angin dan menyuruh Pengerusi DAPig itu menjaga mulut dan belajar duduk diam serta tidak ghairah menyuruh pihak lain menerima sarannya. Where got road man!!

Timbalan Pesuruhjaya III Pas ni mengamuk sakan kerana pemimpin senior DAPig termasuklah Karpal SINK tidak habis-habis menghentam Pas dan memperkecilkan peranan Majlis Syura Ulama Pas kerana bagi Pas, majlis tersebut adalah badan tertinggi yang mana keputusannya melangkaui semua urusan parti. Jadi kenapa bengali seko ni nak tunjuk lagak dan cuba pula nak mengajar Pas?. Beliau memang tak puas hati dengan Pengerusi DAP tu, dan dengan tegas berkata, semua ahli Pas akan patuh dan menyokong keputusan Majlis Syura Ulama barpun DAPig dan Parti Keadilan Rakyat@ Parti Kelentong Rakyat (PKR) menganggap itu  hanya komponen kecil dalam parti.

Bagi IBM, kalau setakat menyuarakan ketidak puasan hati, menyuruh Pengerusi DAP{ig tu diam dan jangan banyak cakap, itu tidak mendatangkan kudis bagi DAP. Malah, mereka (DAP) akan terus membuli dan menjadikan Pas ni sebagai kuda tunggangan depa. Padan le muka korang. Dah kena kaw-kaw dari DAP, Pas masih lagi terhegeh-hegeh nak bersama Pakatan Rakyat. Mana maruah pemimpin-pemimpin melayu Pas?....dimana yang dikatakan parti Pas itu memperjuangkan agama Islam. Kena gertak sikit je dari DAPig, segala apa yang telah diputuskan oleh pecuk pimpinan Pas, pemimpinnya membuat 'U' turn dan akur pulak dengan keputusan atau bantahan yang dibuat oleh DAP. 

App punya barang Pas ni??.....memang tak ada telo langsung. IBM cadsngkan supaya korang tukar je le nama parti Pas tu kepada Parti Sesat Malaya. Lepas tu, korang nak sesat ke, nak mampus ke, itu korang punya pasal. Jadilah hamba kepada DAPig buat selama-lamanya. To me, PAS IS DEAD. Sekian dari saya ~ IBM
WALAUPUN AKU NI DARI KAUM KERABAT KALDAI, TAPI AKU TIDAKLAH SEBODOH PUAK-PUAK PAS NI. TAK ADA TELO DAN SUKA KENA BULI OLEH DAP......PAS HANCUSS!! KEH..KEH..KEH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...