Sunday, February 17, 2013

Penyangak Nick Xenophon Perlu Dihalau!!!


Muka Penyangak Australia Yang Dah Tak Laku Cuba Mengugat Kestabilan Negara Kita Malaysia. Singkirkan Beliau Dari Bumi Malaysia.

Senator @penyanyak Dari Australia, Nick Xenophon di tahan di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), Sepang, semalam kerana didapati mempunyai rekod memudaratkan kesejahteraan negara. Xenophon, yang tiba dari Australia, pada pukul 6.50 pagi, ditahan oleh pihak Imigresen mengikut Seksyen 8 (3) Akta Imigresen 1959/1963.

Perkara ini telah disahkan oleh Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Ahmad yang mana Xenophon adalah merupaka golongan yang tidak diingini dan dilarang masuk ke negara ini kerana mempunyai rekod memudaratkan kesejahteraan negara. Dengan lain perkatan, dia merupakan tali barut kepada pembangkang.

Kerajaan Australia Dah Tolak Muka-Muka Sial Ni Siang-Siang Lagi.....

Faham-faham je lah. Pilihan raya umum (PRU) ke-13 dah sekian hampir, maka khidmat Xenophon amat diperlukan oleh pembangkang bagi mengucar-kacirkan negara ini. Maka, IBM bersetuju dengan kenyataan beberapa pemimpin NGO supaya Mat Salleh seko ni dilarang dan diharamkan terus datang ke Malaysia. Nyah kan penyangak Australia dari muka bumi Malaysia. 

Kerajaan harus berhati-hati dan lebih peka dan bersedia dengan perilaku pembangkang yang begitu agresif sejak akhir-akhir ini, kerana mereka dah bersedia untuk melakukan apa saja bagi tujuan mengulingkan kerajaan yang sedia ada, iaitu BN. Bersedialah wahai rakan-rakan perjuangan. Jangan lalai, terus berkerja kuat. Pastikan Barisan Nasional (BN) terus memerintah dan kita menang besar di PRU ke-13 nanti. Insyallah. Dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. nick xenophone - de persona non grata en malaysia. bullshit!!!

    ReplyDelete
  2. Salam usin,

    Xenophon bullshit mcm Anwar n the geng jugak...kaki kelentong...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...