Monday, February 11, 2013

Bini Lim Guan Eng Suka Pelakun Lucah??


ORANG PENANG GRANTE SUKA BACA NI terutamanya orang-orang DAPigs dan PASshit. Sila-silakan baca.....

Bila check dalam page FB Betty Chew, kelihatan  terdapat gambar yang di like Betty Chew terhadap pelakon lucah porno yang aku malas nak amik tau sapa dia. Pasangan ini memperoleh lebih perhatian apabila kisah mereka disiarkan sebanyak dua kali pada hari Selasa dan Jumaat dalam akhbar Singapura, ‘The New Paper’ Kebanyakan akhbar di Malaysia juga telah siarkan kisah pasangan ini sebagai tajuk utama. Menurut ‘The Star’, nama ‘Vivian Lee’  dan beberapa perkataan utama menjadi pencarian kedua terpopular di Google Singapura, dengan lebih 10,000 pencarian mengenai beliau pada hari Khamis sahaja. Sehingga semalam, bahagian “Paling Dibaca” dalam akhbar New Straits Times berkaitan Tan menerima teguran “tegas” daripada ibu Lee yang disiarkan hari Jumaat.Terdapat juga minat yang mendalam oleh pembaca dengan 194,000 pembacaan untuk tiga cerita mengenai mereka dalam The Star.

Kisah yang paling banyak dibaca pembacaan sebanyak 86,649 merupakan kisah utama yang disiarkan The Star Online. "Blog lucah menyebabkan kekecohan". Dalam satu perkhidmatan kaji selidik Google Analytics, ia menunjukkan bahawa kisah ini di tangga utama dengan 86,649 bacaan. Meskipun begitu, media Singapura telah mengalahkan media Malaysia dengan menonjolkan blog peribadi pasangan ini sehari lebih awal.

Mereka jadi popular di Singapura rupanya...kenapa ye??. Kan Singapura di pimpin oleh PAP...

Betty Chew adalah bini kepada Lim Guan Eng merupakan Setiausaha DAPigs dan juga Ketua Menteri Pulau Pinang. Inilah imej sebenar DAPigs.

DAPigs adalah proksi kepada PAP Singapura, tidak cukup dengan gaya pemerintahan yang mirip Singapura, kini DAPigs beralih pula kepada gaya skandal yang lebih hebat yang diamalkan di Singapura. Sebelum ini Lim Guan Eng menyatakan ingin mengikut pentadbiran Khalimah Umar & PASshit terus melabel kepada Lim Guan Eng sebagai Khalifah Umar.

Depan orang PASshit berpura-pura imej Islamik
Belakang bini, ada skandal.....apa punya Khalifah umar PASshit ni..entahlah.....

P/S ~ Itulah sebenarnya perilaku dan keperibadian Cina DAPigs yang pandai main wayang kulit sehingga orang-orang PASshit terpadaya, ulama semaknya terpadaya, apatah lagi pengikut-pengikutnya yang dah sesat tu. Jadi apa harus kita buat dengan DAPigs ni?...jawapanya, jom kita TUKAR!! kerajaan Pulau Pinang pada PRU ke-13 nanti. ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...