Saturday, February 9, 2013

Balaci KEADILAN Kata Negara Lebih Baik di Bawah Pakatan....Kepala Otak dia!!!

MIMPI  lagi pengarah strategi KEADILAN ni. Nama je pengarah strategi, tapi, habuk pun tak ada. Strategi demi strategi yang di lakukan oleh balaci Anwar seko ni, memfitnah, membuat provokasi, tapi, tak ada pun yang memudaratkan Barisan Nasional (BN), malah BN tetap untuh, teguh berdiri dan semakin di yakini  dan disayangi oleh rakyat. 

Bagi IBM, sia-sia je tugasan yang diberi oleh si al-juburi, Anwar Ibrahim melantik si Rafizi ni menjadi pengarah strategi. Tebukti segala strategi yang Rafizi buat, tak menjadi, memakan  diri tuannya sendiri, iaitu keadilan dan PR. IBM rasa strategi yang dibuat oleh Rafizi ni, diibaratkan seperti 'mencurah air ke daun keladi'. Tiada hasilnya. Ni, yang terbaru, [KLIK DISINI]...Rafizi berkata Malaysia bakal jadi lebih baik di bawah pakatan. Kepala angok dia!!

Didalam pakatan sendiri pun bercelaru, dan jadi rojak, tidak sefahaman, masing-masing gila dan berebut jawatan, macam mana nak jadi pemerintah yang lebih baik.?? Pi berangan le korang. IBM rasa, muka korang ni dah tersurat jadi pembangang, jadi, eloklah selama-lamanya korang jadi pembangkang. IBM juga rasa, Anwar akan menyesal seumur hidupnya jika pakatan haram gagal merampas negara daripada Barisan Nasional (BN), sekali gus mengaggalkan cita-citanya untuk jadi Perdana Menteri. Salah siapa?..jawapanya dah tentu salah si Rafizi kerana membuat strategi yang salah. Kesiannnn.

Bak kata ramai orang, negara aman dan damai tanpa pembangkang, apatah lagi dengan si al-juburi, Anwar Ibrahim. Jom kita T.I.B.A.I. Anwar. Insyallah negara kita selamat. Apapun, kepada Rafizi, kau carilah strategi yang lain atau selama-lamanya kau menjadi pengarah strategi yang tiada nilai, murahan dan berangan seperti 'angan-angan Mat Jening'.  Jangan mare Rafizi, nanti hilang jambunya dan...Anwar cari yang lain pulak...hehehe. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. PR sekarang dah kepanasan dan tak tentu arah. Untuk menghibur dan menyedapkan hati macam-macam cara dilakukan. Kononnya semua berpehak kepada PR, sungguhpun mantap dan bagusnya Video Gong Xi Fa Cai DS Najib pun katanya tidak dapat sokongan dan sambutan.

    Itulah Strategi PR dan pencacainya. Benda tak betul, fitnah dan adu-domba diulang-ulang. Supaya rakyat jadi keliru dan celaru. Motifnya yang tak betul kelihatan betul. Harapan rakyat yang keliru mempercayainya. Tujuan utama menawan Putra Jaya.

    Betulkanlah Yang Biasa Dan Biasakanlah Yang Betyul. Fikir-fikirlah.

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Salam assaad,

    Itulah tuhan nak tunjukan kepada PR ni. Apa jua strategi yg mereka lakukan tidak menjadi, rakyat bukan lagi bodoh senang nka di perbudak-budakan. Dan, rakyat skrg ni tidak lagi senang dikelirukan. Mereka tahu yg mana benar dan yg mana salah.

    Jawapannya kita tunggu di PRU ke-13 nanti. Kita lihat siapa yang kena. Hidup BN!!.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...