Friday, February 8, 2013

Tuduhan Yang Tak Berasas!!.Yang Kotornya Depa (Kum.Bersih), Bukan SPR.....

Depa cakap ikut sedap mulut depa je. Tuduhan demi tuduhan yang kumpulan 'Bersih' lamparkan terhadap Suruhan Pilihan Raya (SPR) adalah tuduhan yang melampau dan tak berasas. Suara mereka adalah suara pembangkang yang sudah mula kexut dan merasa gentar bahawa mereka akan menghadapi pilihan raya yang amat sengit, dan depa dapat merasakan depa akan tumbang di PRU yang akan datang ini.

Maka, 'Bersih' sekali lagi memainkan peranaan menekan SPR dan membuat tuduhan yang tidak lagi relevan. Provokasi yang mereka buat terhadap SPR adalah usaha terakhir mereka untuk menekan supaya SPR tunduk terhadap TUNTUTAN mereka. Nak tanya ni, tuntutan apa?. Setahu kita SPR sudah pun menjalankan tugas mereka dan segala rekod dan pendaftar pemilih telah di kemas kini dan telah di pamirkan di tempat-tempat awam. Kan itu kehendak 'Bersih' dan juga pembangkang? AJK Pemandu Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih), Maria Chin Abdullah (gambar), masih menuduh SPR tidak bersih. Sila baca tuduhan nonya tua (itu pun kalau korang nak baca). [KLIK DISINI]. Lepa tu korang fikir le sendiri.

Persoalanya sekarang ni, siapa yang kotor? SPR atau Bersih yang jadi barua kepada pembangkang. Cukup, cukupalah tu. Jangan jadikan isu pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) sebagai 'batu loncatan' yang mengatakan SPR bersekongkol dan menjadi ajen kerajaan bagi membantu Barisan Nasional (BN) untuk terus berkuasa. Silap tu. Korang buat satu kesilapan yang paling-paling besar. Kerana apa, koranglah yang sebenarnya yang tidak  tidak bersih. Korang cerminkan diri korang  tu dulu. Jangan nak cari sikap orang je.

TUNTUTAN YANG TAK RELEVAN DARI KUMPULAN BERSIH. KITA BUANG JE KEDALAM LONGKANG :

P/S ~ Mari kita bersihkan mereka-mereka ni di PRU ke-13 nanti. Menyusahkan. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...