Thursday, February 21, 2013

Jui Meng Sesal Tak Sudah.??

ITU lah, dulu dah elok dengan MCA/BN dan menjawat jawatan sebagai seorang Menteri, tiba-tiba belah, merajuk. Memang benggong si Jui Meng ni. Memang tak reti di untung. Sekarang apa sudah jadi??...walaupun ramai yang kata, itu hanya perang mulut je, tapi, secara zahir dan lojiknya, perang besar telah melanda Pakatah Haram Johor Bahru diantara Jui Meng dan Pengerusi DAPig Karpal Singh.

Keretakan dah pun berlaku, maka akan hancurlah Pakatan Rakyat Johor di saat nak menghadapi PRU ke-13. Orang yang pening kepada dan panik sekarang ialah 'Punahsihat' (penasihat) Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim. Dah tentu nanti beliau akan menyalahkan orang-orang Umno yang kononnya menjadi dalang bagi memporak-perandakan Pakatan di Johor. 

Cerita lanjut tentang pertelingkahan kedua-dua pemimpin pakatan rakyat ini, Jui Meng (PKR) dan Karpal SINK (DAP), KLIK DISINI.....ada yang kata menyesal tak sudah Jui Meng keluar dari BN. Nasib ko le Jui Meng, ko tu tamak dan gila jawatan.


P/S : Gaduh, gaduhlah. Memang korang semua tak boleh bersama. Cara politik korang berbeza. Lain padang lain belalangnya. Belalang PKR ada agenda tersendiri, begitu juga belalang DAP. Maka, mustahil boleh dudk semeja. Oleh itu, hancuss lah Pakatan dan nyah dari bumi  Johor dan negara. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMEBACA

4 comments:

  1. apa salahnya umno jd dalang rosakkan pr di johor. memang patutpun pr dirosakkan, bukan apa, sebab pr memang dh rosak dan merosakkan...

    ReplyDelete
  2. anwar bukan punahsihat tapi punaisihat ekonomi

    ReplyDelete
  3. Salam usin,

    Biasa le. Apa yg mereka buat (PR) semuanya betul. Lantak pi le. Rakyat pun dh tahu siapa PR yg sebenarnya. PRU Ke-13 nanti, hancuss le mereka.

    ReplyDelete
  4. Salam agmail

    Anwar bukan 'Punahsihat", tapi 'Punaisihat ekonomi....hehehe..IBM setuju beno.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...