Wednesday, February 13, 2013

Melayu Bakal Jadi Minority Jika PR Memerintah Dibawah Kuasa DAPigs....!!


PERINGATAN KEPADA SEMUA SEBELUM PILIHANRAYA UMUM - 13. BERHATI-HATI BILA TANGAN TU MEMANGKAH. JIKA SILAP...............


Andainya DAPigs menang pilihanraya, sudah tentu kementerian yang strategik akan dikuasai oleh mereka. kementerian dalam negeri menjadi idaman istimewa mereka. mereka akan menggunakan kuasa sebagai menteri dalam negeri untuk memberikan kerakyatan kepada pendatang asing, khususnya cina, demi untuk meminoritikan orang melayu. Dengan cara itulah, kelentong sebahagian penyokong PR bahawa jika kerajaan yang dibentuk PR tidak berkesan boleh tukar semula kepada Barisan Nasional (BN) adalah palsu semata-mata. Apabila mereka menggenggam kuasa, dengan peningkatan warganegara bukan melayu, yang kemudiannya menjadi pengundi.


Melayu akan 'menjadi minoriti' yang tidak mampu memberi kesan kepada arah tuju politik negara. Malangnya masih ramai orang Melayu yang termakan propaganda bahawa pilihanraya di malaysia boleh disamakan dengan pilihanraya di negara lain terutama Amerika, Bratain, Jepun atgau India yang juga mengamalkan demokrasi. Mereka boleh tukar-tukar tetapi kita tida serupa mereka. Sekali DAPigs berkuasa, Melayu akan menjadi 'pelarian dan pengemis' di tanahair sendiri.

Mereka menuduh Barisan Nasional (BN) memberi status warganegara kepada pendatang Filipina di Sabah kerana mereka mencadang untuk melaksanakan perkara yang sama di seluruh Malaysia sekiranya mereka berpeluang menjamah kuasa memerintah. Mangsa penipuan Pakatan Rakyat (PR) tidak akan percaya pendedahan sebegini kerana mereka telah termakan racun yang dicucuk oleh Anwar Ibrahim ke bontot mereka. Mangsa penipuan PR sudah tidak mampu menggunakan akal rasional mereka selain mengiyakan setiap patah kata-kata yang keluar dari kalangan pimpinan penipu rakyat.

Maka, fikir-fikirkanlah sebelum korang semua membuat keputusan dan berilah mandat kepada kerajaan yang ada sekarang untuk terus memerintah. Kerana, jika korang silap membuat percaturan, silap memangkah, maka, bahana yang buruk bakal menanti kita semua. Jangan cuba-cuba nak tukar kerajaan, kerana yang baru itu belum tentu eloknya. Nasihat ikhlas dari saya ~ IBM.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...