Monday, February 4, 2013

Pakatan Haram Terus Bergolak. DAPigs Terus Ugut Pas. Pas Hancusss!!

Ahaa!!..ambik ko. Padan muka. Nak beno berkawan dengan DAPigs. Sanggup mengkafirkan sesama Islam semata-mata nak jaga hati DAP ni. Sanggup mengeluarkan 'fatwa' undi Umno tak masuk syurga, dan banyak lagi tomahan yang korang buat pada orang-orang Umno. Korang telah buat satu 'dosa' yang besar kepada sesama manusia. Sekarang, apa sudah jadi??..kena hentam bertubi-tubi, kiri dan kanan dengan rakan kongsi yang serasi konon, padan muka korang. Kenapa tak buat demonstarsi besar-besaran??,  kan kah itu kepakaran korang??. 

Kononnya DAP lah rakan kongsi politik yang baik. Bodoh, benggong le korang semua (orang Pas). Tak tahu menilai yang mana baik dan buruk. Langsung tidak ada rasa kasih dan sayang kepada agama, bangsa dan negara. Ikut je telunjuk dan kerenah DAPigs ni. Apapun itu, masalah korang. Rasakan, korang tanggunglah akibatnya. Tuhan dah turunkan bala pada korang, orang-orang Pas yang terlalu taksub pada DAP. Teruskan, semuga korang  semua bahagia dunia dan akhirat. Dari saya ~ IBM

POK NICKY DAH PANIK!! HANYA BOLEH KATA, "ITU DIA (KARPAL) PUNYA PASAL,"..ITU JE KE YANG POK NICKY BOLEH CAKAP?? :


AHLI MAJLIS SYURA ULAMA PAS SEKO NI KATA, "SIAPA KARPAL SINGH?,"...BUNYI MACAM UGUT, TAPI, BERKESAN KE?? :


DAN.....AHLI-AHLI PAS PULAK HANYA MAMPU DESAK PEMIMPINYA TIDAK TUNDUK DENGAN DAPIGS...ALAHAI!! KESIANNYA. KATA AHLI-AHLI PAS NI TEGAS, KUAT AGAMA, BERSATU, TAPI, DENGAN KARPAL SINGH SEKO NI PUN TAK BOLEH LAWAN. HA HA HAA!!!....KESIAN DIA.....:


~ TO ME, PAS IS DEAD ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...