Tuesday, February 12, 2013

Bakal Menantu Najib Pula Di Serang Pakatan Haram.....


DAH kehabisan modal pakatan haram ni. Itulah yang IBM boleh katakan disini. Tak dapat tangan telinga di pulas. Apabila depa gagal untuk mengaitkan kes pembunuhan Altantuya (Shaaribun) dengan DS Najib, pembangkang melalui KEADILAN cuba mengheret  pula bakal menantu DS Najib ke muka pengadilan. Tak habis-habis depa nak cari pasal.

Mereka tahu, mereka akan tumbang di PRU-13 nanti. Mereka tahu akan kekuatan Barisan Nasional (BN) di bawah kepimpinan DS Najib. Transformasi yang dilakukan oleh DS Najib telah membuka mata dan minda rakyat. Sokong padu telah ditunjukkan oleh rakyat jelata yang membuat pembangkang begitu tekedu dan terkejut beruk.

Untuk jalan selamat, mereka cuba mencari jalan memfitnah DS Najib dan keluaraganya. Terkini, bakal menantunya pulak. Siapa mereka (KEADILAN)  nak mengheret bakal menantu DS Najib ke muka pengadilan??. Memang kurang asam dan kurang ajar depa ni. Cerita lanjut tentang fitnah terhadap DS Najib dan menantunya, [KLIK DISINI]. Korang bacalah. Semuanya bohong dan fitnah semata-mata. IBM yakin pakatan haram akan HANCUSS!! pada PRU-13 ini. Sekian ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...