Tuesday, August 21, 2012

Kelana Jaya Jadi Pusat Riadah Dan Sarang 'Gay'...MBPJ Lu Orang Tidor Ke??

KEHADIRAN tiga lelaki gay berpelesiran di kawasan Tasik Kelana Jaya, Petaling Jaya merimaskan penduduk sekitar.

TIADA siapa sangka di sebalik keindahan Tasik Kelana Jaya di sini yang menjadi pusat riadah penduduk pada waktu petang, ia bertukar wajah menjadi sarang seks golongan lelaki homoseksual pada sebelah malam.
Lebih menjijikkan apabila pasangan songsang turut menjadikan kawasan permainan kanak-kanak yang terletak berhampiran Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) sebagai tempat melempiaskan nafsu.
Pemandangan di kawasan tasik itu turut diwarnai kehadiran gay warga asing seperti gay Bangladesh, Nepal dan Pakistan.

Tinjauan Kosmo! mendapati tasik terletak bersebelahan dengan Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) mula meriah dengan pasangan gay bermula pada pukul 1 pagi hingga pukul 4 pagi.
Selain Tasik Kelana Jaya, turut menjadi tumpuan pasangan gay ialah kawasan di sekitar Stadium MBPJ, Sudut Selera Taman Bandaran Kelana Jaya dan kawasan letak kereta berhampiran Kompleks Renang MBPJ.
Menjelang waktu malam macam-macam gelagat antaranya gay yang tiada pasangan akan cuba ‘menjual minyak’ di sekitar kawasan itu bagi mendapat pasangan.
SUMBER : Kosmo
________________________________________________________________
Komen IBM simple. Apa sudah jadi dengan pentadbiran MBPJ. Takkan selama-lamanya hidung di cucuk bak lembu dan jadi barua kepada Parti Kelentung Rakyat (PKR)? Mana penguatkuasa korang semua yang dikatakan kerja 24 jam?...tido ke depa tu semua? Datuk Bandar pulak dah macam kena 'nasi kangkang'. Asyik turut je apa kehendak PKR Selangor. Berbeza sungguh kalau nak dibandingkan semasa BN menerajui negeri Selangor. Bandar Petaling Jaya pada masa tu,. bersih dari maksiat, bersih dari sampah, bersih daripada kegiatan yang tak bermoral ini, 'gay'...pendek kata semuanya bersih. Kini, apa sudah jadi?....Datuk Bandar, jawap...jangan tak jawap atau nak rujuk pada Anwar gay, Khalid gagap dan Ronnie le liau, bapak segala ayam di Selangor ni? Fikir-fikirkan demi untuk masa depan rakyat, khususnya di Kelana Jaya ini dan Selangor. ~ Ikhlas dari ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...