Saturday, August 25, 2012

Akhirnya Sah Mereka Bergelar 'Suami-Isteri' Walaupun Dinikahkan Di Hospital....

TAK kiralah dimana ianya diadakah. Yang penting Lafas "aku terima nikahnya.........." di depan Khadi atau juru nikah yang sah dan  ditauliahkan. Itulah yang berlaku pada kedua pasangan anak muda dari Terengganu ini. Mereka di nikahkah di Hospital......nak tahu kenapa?......baca DISINI


Harun (kiri) masih dibantu alat bantuan pernafasan ketika upacara ijab dan kabul pasangan Faris Marwan dan Nurul Adina di Hospital Pakar Kuala Terengganu.

 Harun membacakan lafaz ijabkabul dihadapan kira-kira 20 tetamu yang hadir pada majlis akad nikah pasangan Faris Marwan dan Nurul Adina yang dijalankan di Hospital Pakar.

 Pasangan pengantin membantu Harun (dua, kanan) menaiki kerusi roda setelah selesai majlis akad nikah jam 4 petang semalam.


 Pasangan pengantin Nur Adina (kanan) dan Faris Marwan membantu Harun untuk kembali ke wad selepas selesai majlis akad nikah yang dijalankan di bilik fosioterapi.
____________________________________________________________________________________________

Selamat Pengantin Baru kepada kedua-dua pasangan muda ini. Kita sama-sama doakan agar perkhawinan mereka kekal sampai ke anak cucu walaupun IBM difahamkan mereka masih lagi belajar. Itu tak ada hal le. Belajar le selagi mana yang boleh, bak kata perpatah, tuntutlah ilmu sampai ke negara Cina. Hehehe...betul ke tu?  Wasallam. Ikhlas dari ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 

2 comments:

  1. walaupun sakit, tanggungjawab yang diamanahkan tetap dilaksanakan..

    ReplyDelete
  2. Salam man,

    Betul tu. Itu amanah namanya. Tugas tetap dilaksanakan walaupun di mana kita berada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...