Sunday, February 5, 2012

Bekas Kekasih Elizabeth Wong, Helmi Di Tangkap Di Indonesia?!!!

BERITA HANGAT, BERITA SENSASI. TOLONG HEBAH-HEBAHKAN.


Benarkah lelaki yang diberkas oleh pihak berkuasa Indonesia kerana memalsukan dokumen kewarganegaraan dan pengenalan diri negara jiran itu adalah HELMI MALIK, lelaki yang merupakan kekasih Elizabeth Wong, ADUN Bukit Lanjan merangkap Exco alam sekitar Selangor? Helmi Malik terkenal kerana mengambil gambar-gambar erotik Elizabeth Wong. Malah dia juga merupakan individu yang merakamkan klip 3gp Elizabeth Wong yang sedang 'kerja hembus' seorang lelaki yang menyerupai Helmi Malik sendiri.

Klip tersebut bagaimanpun tidak beredar di Internet tetapi 'orang-orang' tertentu telah menontonnya menerusi telefon bimbit. seandainya berita yang turut tersiar di BLOG SAHABAT PAPAGOMO itu membabitkan Helmi Malik, apatah lagi disahkan pula oleh media Indonesia sebagai ahli PARTI KEADILAN RAKYAT, maka keseluruhan PKR perlu menerangkan tentang keadaan itu terutama sekali setelah terlalu banyak khabar angin yang mengatakan PKR sedang berusaha mewujudkan ketengangan di kedua-dua negara dalam usaha unutk menjadikan Anwar Ibrahim sebagai MAHADEWATARAYA yang akan muncul sebagai MESSIAH untuk rakyat di kedua-dua negara.


Berapa ramaikah lagi agen subversif yang telah dihantar oleh PKR ke Indonesia untuk servival anwar Ibrahim dalam politik Malaysia?? Berapa banyak lagi kemusnahan yang akan dilakukkan oleh Anwar Ibrahim dalam menjayakan politik kaedah Zionisnya? PKR perlu memberi penjelasan ekoran perkembangan terbaru ini. Dan, yang paling penting mengapa portal berita MALAYSIAKINI, MALAYSIA INSIDER, HARAKAH DAILY dan yang sentiasa berpihak kepada Anwar Ibrahim langsung tidak memetik berita ini.

TERLEBIH-LEBIH PENTING lagi, mengapa orang yang dituduh sebagai trojan horse Anwar dalam UMNO, langsung tidak berani memperkatakannya walaupun masalah UMNO yang perlu diteropong dengan mikroskop elektron pun boleh mereka cungkil keluar?

p/s : IBM kata : Elok le perkara ini di heboh-hebohkan. Selama ini PKR yang bersungguh-sungguh mengorek dan memperbesarkan serta menabur fitnah terhadap kepimpinan Barisan Nasional. Kali ini kita kenakan depa pulak dan pastikan pembangkang akan berkubur di PRU ke-13 nanti. - IBM.

[Sumber berita] : The Flying Kick. Terima kasih.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
                      ___________________________________________
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...