Thursday, February 2, 2012

Nurul Izzah Akui 'PAPA' Anugay Kaki Putar Belit


ANAK mana yang tak sayangkan 'Papa' nya. Walaupun dia tahu papanya salah, tapi, tetap di pertahankan. Itulah Nurul Izzah Puteri kesayangan Anwar @ Anugay. Nurul tetap mempertahankan bapanya di dalam isu berkaitan Israel yang di disiarkan oleh Wall Street Journal minggu lalu. 

Biasalah. Ibarat menegakkan 'benang basah', Naib Presiden PKR tu, Nurul Izzah mendakwa bahawa kenyataan bapanya, DS Anwar Ibrahim telah dimanipulasi oleh musuh politiknya dan beliau serta bapanya mengecam sekeras-kerasnya kezaliman dan kejahatan yang dilakukan oleh Israel. Betul ke tu Izzah?

Apapun, memang mereka anak beranak dari keturunan Anwar Ibrahim memang terkenal sebagai keluarga putar belit dan juga di panggil 'keluarga Puaka'. Mereka telah di ajar oleh Anwar bagaimana nak permain dan perbodohkan rakyat. Apa yang IBM tahu, Anwar memang rapat dengan beberapa orang pegawai di akhbar Wall Street Journal. Taklah depa tersalah rakam dan cetak apa yang Anwar telah katakan berkenaan dengan pendirian beliau menyokong terhadap usaha bagi menjaga dan melindungi keselamatan Israel?. betul tak?

Atau adakah kesilapan datangnya dari akhbar tempatan yang menterjemahkan kenyataan Anwar dari bahasa Inggeris ke bahawa melayu?. Bodoh sangatkan wartawan tempatan sampai tak reti nak 'translate' bahasa inggeris ke bahasa melayu?. Kesimpulannya, Anwar je le yang pandai berbahasa Inggeris? Banggang betui le ko ni Nurrul.

Kalau hal yang sebegini pun Nurul masih nak mempertahankan bapanya, IBM rasa, huru-hara nanti negara kita sekiranya Papa nya jadi Perdana Menteri. Oleh itu, kepada para pembaca yang baca tulisan IBM yang ringkas ini, fikir-fikirkan habis-habis sebelum membuat keputusan, Jangan cuba-cuba nak tukar kerajaan kerana kerajaan yang baru nanti, sekirannya Papa Nurul menjadi Perdana Menteri akan menjurus kepada kefahaman Zionis dan kita sedia maklum bahawa Anwar dari dulu lagi adalah pro-Israel.

Mahukah anda semua duduk dibawah kerajaan seperti itu dan kita semua akan di layan seperti rakyat Palestin?? Tepuk dada tanya selera. Nurul Izzah tetap kata Papanya betui. Tajuk yang diatas tu saja nak saja nak buat 'Gempak'. Biar Nurul panas sikit. Hehehe.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
              _________________________________________________
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...