Thursday, February 9, 2012

Khalid Gereja Nak 'Ganyang' Mulut Hasan Ali??...Ada Telo Ke Khalid???

Dulu macam adik dan abang. Ibarat isi dengan kuku. Tapi...kini tidak lagi....

BENGANG habis si Khalid 'Gereja' ni dengan Hasan Ali. Apa tidaknya, habis satu-persatu dikorek didedahkan oleh bekas Pesuruhjaya PAS Selangor ni tentang masalah dalam PAS . Itu yang membuat Khalid gereja naik angin dan mencabar Hasan Ali supaya mendedahkan apa yang berlaku di Selangor ini.

Isu yang hangat di korek oleh Hasan Ali ialah tentang premis rumah urut atau Hotel yang dijadikan tempat maksiat di Selangor seperti yang kita boleh lihat, anda semua boleh lihat seperti 'cendawan tumbuh' sejak Pakatan Rakyat (PR) mengambil alih negeri Selangor.

Datuk Dr Hasan Ali menedahkan bahawa Shah Alam adalah salah satu tempat atau sebagai kota maksiat. Lagi begang le si Khalid gereja ni. Sebab, Shah Alam adalah kawasan jangaan beliau. Hairan dan ajaib juga ye, macama mana si Khalid boleh menidakkan hal tersebut. Sedangkan kalau kita sendiri buat tinjauan, memang ujudnya Hotel dan rumah urut di Shah Alam.

Ini jelas berbeza semasa Shah Alam di bawah Barisan Nasional. Kosong, zero...langsung tak nampak sign board rumah urut atau hotel 'bajet murah', cuma Hotel yang bertaraf antarabangsa je yang kelihatan. Apa lagi yang si Khalid gagap nak pertahankan apa yang didedahkan oleh Datuk Dr Hasan Ali. Memang betul pun.

Persolaannya sekarang, jika benar Khalid gereja tidak nampak ujudnya pusat maksiat, rumuah urut dan Hotel di kawasanya sendiri, ini menunjukkan beliau tidak menjalankan tugas beliau sebagai wakil rakyat dan tidak mengambil tahu apa yang berlaku di sekitar kawasannya. Oleh itu, ayuh warga Shah Alam, apa lagi korang tunggu, takkan orang seperti ini korang nak kekalkan di PRU ke-13 nanti? fikir-fikirkanlah demi untuk maruah bangsa dan negara, apatah lagi Shah Alam adalah kawasan Istana, kawasan diRaja negeri Selangor.

Kepada Datuk Dr Hasan Ali, dedah..dedahkan lagi, jangan tak dedah. Sekian. 


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
                      ____________________________________________
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...