Thursday, February 2, 2012

Harimau Malaya Baham Red Warriors!!

SEMBANG-SEMBANG BOLA : PERLAWANAN PERSAHABATAN

KAPTEN Harimau Malaya, Safiq Rahim (kanan) diasak oleh pemain Kelantan, Indra Putra Mahyuddin pada aksi perlawanan persahabatan di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi

HARIMAU Malaya nyata bukan tandingan sebenar, Kelantan apabila menang mudah, 5-0 ke atas juara Liga Super itu dalam aksi persahabatan di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. 

Lima gol skuad kendalian Datuk K Rajagobal terhasil menerusi Mohd Asrarudin Putra Omar pada minit ke-36, Shahurain Abu Samah (42), S Kunanlan (65), Abdul Hadi Yahya (78) dan Mohd Izuan Salahudin (90).

Skuad Harimau Malaya kini berkumpul dan berlatih sebagai persiapan awal untuk mempertahankan mahkota kejuaraan Piala Suzuki AFF, November ini.

p/s : Apa sudah jadi dengan si red warriors ni?. Selalunya mereka akan turun dengan penuh semangat, tak kira friendly match ke apa ke. Mereka akan tetap berjuang habis-habisan. Ni, sampai kena 5 gol, apa citer?, atau mereka letih kot. Bagi Harimau Malaya, kenapa le ganas bebeno?..kalau nak baham tu, berpada-pada le sikit. Hehehehe. - IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA.
         ____________________________________________________
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...