Sunday, May 25, 2014

BERITA GEMBIRA. RTM SIARKAN PERLAWANAN AKHIR BADMINTON PIALA THOMAS PETANG INI. JOM TONTON!

AHAD, 25 MAY 2014
RTM melalui saluran TV1 akan menyiarkan secara langsung perlawanan akhir Piala Thomas antara Malaysia dan Jepun pada pukul 5.30 petang esok dari Stadium Tertutup Siri Fort, New Delhi, India. Ketua Pengarah Penyiaran, Datuk Norhyati Ismail berkata perlawanan final tersebut dapat disiarkan secara langsung selepas stesen televisyen berbayar, Astro, bersetuju memberikan hak siaran kepada RTM. Beliau berkata Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Ahmad Shabery meminta RTM mengadakan rundingan dengan Astro berhubung penyiaran langsung final Piala Thomas 2014.
Astro memegang hak siaran langsung Piala Thomas/Uber 2014. "Saya ingin berterima kasih kepada Astro yang telah membantu bagi membolehkan rakyat Malaysia menyaksikan perlawanan akhir ini secara langsung di RTM," katanya dalam satu kenyataan di sini. Malaysia layak ke perlawanan akhir Piala Thomas selepas 12 tahun dengan menewaskan pasukan Indonesia 3-0 pada separuh akhir semalam.

* Jom tonton ramai-ramai. Beri sokongan yang padu pada pasukan badminton negara walaupun kita tidak bersama mereka di India. 12 menanti, kini masanya untuk kita bawah balik Piala Thomas ke Malaysia. IBM yakin boleh. Malaysia boleh! Wasallam * ~ IBM

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...