Tuesday, May 27, 2014

POLIS JANGAN DOUBLE STANDARD. SIASAT JUGA SI KELING HARAM JADAH TU....

SELASA, 27 MAY 2014

ADA lojiknya juga akan kenyataan Anggota Majlis Tertinggi UMNO ini. Kenyataanya menjurus kepada kebenaraan yang faktanya boleh diguna pakai, bukan menunding jari kepada mana-mana pihak :

Anggota Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Reezal Merican berkata polis juga perlu menyiasat ADUN Seri Delima RSN Rayer atas kenyataan yang mencetus kemarahan penyokong Umno. Sebanyak mana Pemuda Umno disiasat, sebanyak itulah juga Rayer perlu disiasat kerana menimbulkan ketegangan dan menghasut, katanya kepada pemberita, di Teluk Intan pagi ini. Beliau ditanya mengenai siasatan polis selama tujuh jam semalam ke atas anggota Pemuda Umno yang didakwa mengugut untuk membakar pejabat DAP minggu lalu. 

Rayer sebelum ini dilapor mengungkapkan "Celaka Umno" terhadap beberapa pemimpin Umno sewaktu sidang DUN Pulau Pinang. Reezal mendakwa, Rayer juga mengulangi kenyataan itu di luar dewan pada satu majlis ceramah. Susulan itu beberapa laporan polis telah dibuat ke atas Rayer dan ia mewajarkan beliau disiasat kerana mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan, kata Reezal. Yang dicaci kena tangkap dan disoal-siasat, yang mencaci di lindungi dan tidak boleh disentuh. Aduhi....malangnya nasib Melayu di negara ini. Kalau ini berterusan, percayalah, Melayu akan terus di buli, dan Melayu akan merempat di negara sendiri. Fikir-fikirkan dan  renung-renungkan. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...