Saturday, May 31, 2014

TERESA KOK@COCK TUDUH TAJUDDIN PUNCA PEMUDA UMNO JADI AGRESIF

SABTU, 31 MAY 2014

DAP percaya tindak-tanduk Pemuda Umno yang berkempen secara liar di Kampung Bahagia, Teluk Intan semuanya didalangi oleh Ahli Parlimen Pasir Salak Datuk Tajuddin Abdul Rahman. Mengikut kata Naib Presiden DAP Teresa Kok, pemuda kedua-dua parti sebenarnya boleh duduk bersama tetapi atas hasutan itu, kata-kata kesat saling dilemparkan. Beliau rasa ini dihasut oleh Pasir Salak yang juga Timbalan Menteri. Kita boleh bersama tanpa ada pergaduhan, katanya kepada pemberita petang tadi.
DAP PARTI RASIS.....DAP PARTI RASIS.....DAP PARTI RASIS
Sementara itu, keadaan yang tenang pada 3 petang di Kampung Bahagia kembali tegang apabila Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang mengadakan lawatan ke kawasan itu. Pemuda Umno melemparkan kata-kata kesat kepada Lim namun Ahli Parlimen Gelang Patah itu tidak berkecil hati dan mengalu-alukan sorakan itu. Alahai, biasa le tu nonya Teresa. Kalau pembangkang boleh buat, kenapa tidak budak-budak BN tu. Kalau tak tahan, jangan berpolitik. 
Korang juga yang ajar budak-budak tu buat provokasi seperti itu. Kenapa nak main tuduh-tuduh pulak. Beliau percaya majoriti pemimpin Umno tidak berfikiran macam ini. Ini tidak akan memberi imej baik kepada orang Melayu malah Umno sendiri, kata nonya Teresa lagi. Ehhh...banyak hairan...tetiba pula nonya Teresa Kok ni puji pemimpin-pemimpin Umno. Biasa le tu kalau dah nak kalah. Ada je yang tak betul. Semuanya salah BN. Doakan kejayaan BN kali ini. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...