Friday, May 23, 2014

KELING PARIA RAYER BUAT HAL LAGI. MASIH ULANGI 'UMNO CELAKA'....KEMBALIKAN ISA PLEASE!!

JUMAAT, 23 MAY 2014
SETELAH menegaskan tidak akan menarik balik dan memohon maaf di atas keceluparan menggelarkan UMNO sebagai celaka, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Delima, RSN Rayer sekali lagi menunjukkan kebiadapannya apabila mengulangi celaan liarnya itu di dalam ceramah terbuka DAP, malam tadi. Dengan nada angkuh, wakil rakyat DAP itu menegaskan bahawa UMNO adalah parti yang sudah tidak relevan dan tidak pernah membantu kaum-kaum lain di negara ini.

Dengan angkuh beliau ulang lagi, "celaka UMNO"  kononya beliau maksudkan perkatan tersebut hanya kepada parti, bukan orang Melayu. Dan, katanya, beliau tidak akan memohon maaf dan sesekali menarik balik perkataan ini ketika berucap dalam ceramah DAP di Island Glades di sini. Bagi IBM, ini sudah lebih, melampau. Apa tindakan kita orang-orang UMNO dalam isu ini. Memang bangsa melayu begitu terhina sekarang ini. Maka, ketika ini dan saat ini, jika ISA masih ada, kita sumbat si keling paria ni ke dalam. Biar dia mampus. 

Dan, IBM rasa terkilan juga kerana isu ini sudah terbalik. Si keling ini yang patut minta maaf, tapi, kita (orang Umno) pulak yang kena minta maaf. Apa barang ni? Dah le 12 orang ahli UMNO di reman dan akan di dakwa di Mahkamah, tapi si keling ini terus bebas dan terus menghina Melayu. Soalan IBM, siapa yang memerintah negara ini? BN ke Pakatan rakyat? Jadi, kenapa kita harus tunduk dan mengikut kehendak pembangkang? Orang atas, fikir-fikirkan dan renung-renungkan. Dunia kian terbalik, begitu juga negara kita ini....akan terbalik, percayalah JIKA TIDAK DIBENDUNG. Wasallam ~ IBM
"KALAU KORANG SAKIT HATI BACA ARTIKAL INI, IBM LAGI 
SAKIT HATI"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...